www Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Da sier jeg bare en ting ! !!! Tom's VGA Charts !!! Sjekk ut og sammenlign: http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/...acharts-05.html Nå burde du ha litt mere peil på ditt "neste" grafikkort :smile: Personlig mener jeg ett Geforce 3 ti 200 til ca 1150 kr er det beste kjøpet når det gjelder pris/ytelse :smile: Hva mener dere ? [ Denne Melding var redigert av: www på 2002-05-31 13:48 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 GF4ti4400 syns jeg nokk er det beste kjøper for de som har litt å rutte med, mens ellers så er jeg enig med deg at GF3ti200 er et meget bra kort for de som ikke har alverdens med penger men allikevell er på utlikk etter et godt kort. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 GeForce3 TI200 er nok et greit kort det men jeg syns nå at GeForce4 TI 4200 er et litt bedre valg.. men smaken er som baken delt i to :razz: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 14:52, B|Real skrev:GF4ti4400 syns jeg nokk er det beste kjøper for de som har litt å rutte med, mens ellers så er jeg enig med deg at GF3ti200 er et meget bra kort for de som ikke har alverdens med penger men allikevell er på utlikk etter et godt kort. Så det du sier er egentlig: De som ikke har det råeste av komponenter til maskinen sin har egentlig lyst på bedre men har ikke penger til det!! Jeg velger å snu litt på det: De som ikke har det råeste av komponenter i makinen sin, har mest sansynlig tatt en (for dem) fornuftig avveining mellom behov og pris, og dermed har penger til å bruke på noe annet som også er gøy! Hvilken maskin du har har (nesten) ingenting med din personlige økonomi å gjøre, er nå min mening. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Goebbels skrev (2002-05-31 16:22):Så det du sier er egentlig: De som ikke har det råeste av komponenter til maskinen sin har egentlig lyst på bedre men har ikke penger til det!!Jeg velger å snu litt på det: De som ikke har det råeste av komponenter i makinen sin, har mest sansynlig tatt en (for dem) fornuftig avveining mellom behov og pris, og dermed har penger til å bruke på noe annet som også er gøy!Hvilken maskin du har har (nesten) ingenting med din personlige økonomi å gjøre, er nå min mening. Ok...brukte litt feile ord. Skal si det på en annen måte. For de som gir blanke F. i hvor mye skjemkorte koster kan kjøpe seg et GF4ti4600 eller uansett hvilket GF4ti-kort. De som derimot bryr seg litt om prisen og vil samtidig ha et godt kort kan kjøpe f.eks GF3ti200. Fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå