Locazor Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 har tenkt til å kjøpe meg et webkamera til sånn cirka 300-700 kr. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Philips :wink: Jeg har et PCV680K, og det er helt glimrende. Litt køddete installasjon under win2k (grunnet at jeg bare har de gamle 1.1 og 1.2 cd'ene.. ) Under XP trenger man ikke drivere.. men.. kvalitet og støtte ellers er helt glimrende. Fungerer under alle OS jeg har testet det.. (win og linux) koster litt mer enn hva du ønsket å betale.. rundt 800 kroner.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Hei Locazor! Det er kanskje ikkje svar på ditt spørsmål.Men,tenke å fortell korleis eg har skaffa meg webkamera(webcam).Eg har drevet ein del med videoregigering(ikkje så mykje no..Jobb etc.."Tar" mykje av tida eg har til disposisjon)men, ikkje så mykje før..(har tenkt å begynne å regigere meir.(snart)).Det eg brukte før(4år sidan)var å bruke mitt videokamera eit heilt ok vhs kamera kople det til videoredigeringskortet og lydkortet mitt..Laste ned gratis webkamra programvare.Og volla så hadde eg eit webkamera uten å måtte bruke noen ekstra penger... Beklager at dette ikkje er svar på spørsmålet ditt.. Men,tenkte eg ville fortell korleis eg løste webkamera hos meg...:wink:Kan kanskje være noen som driver med videoregigering og som kunne tenke seg eit webkamera..Da kan dei sleppe å kjøpe eit...Dei kan bruke det dei har av utstyr fra før.. Videokamra webkamera mitt fungerte heilt fint til mitt bruk..Men,har ikkje brukt webcamra på ein 3 1/2 år ca.. Men,driver du ikkje med videoredigering og har utstyret eg snakka om så er nok Dozer sitt forslag ikkje så dumt.. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Mr.Hassan eg skjønnte ikkje heilt! Du sa du kobla til videoredigeringskortet og lydkorte ditt! videoredigeringskortet er vell ikkje det samme som skjermkort? Håpa eg kan ha det! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg vil anbefale Logitech QuickCam Express USB til 304 kr hos Komplett. Billig og greit kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå