LtdEdFred Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Er det noen måte å avinstallere Windows XP og få opp Windows 98 igjen uten å formatere disken min? Lenke til kommentar
normal Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 spar deg for det "eksperimentet". hvis du tenker på at du har mye på HD osv så ta deg heller en tur innom eDonkey2000, last ned partionmagic og lag en partisjon med det du vil beholde nåværende filer osv på. Deretter formater C: (som bare har winxp + dritt som du ikke vil ha) og så legger du inn 98se (WHY, prøv nye drivere mer ram osv) [ Denne Melding var redigert av: normal på 2001-11-12 22:29 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2001 Forfatter Del Skrevet 13. november 2001 Så jeg kan altså bare velge de mappen jeg vil ha også blir de der etter formateringen? har du en url? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2001 Forfatter Del Skrevet 13. november 2001 Så jeg kan altså bare velge de mappen jeg vil ha også blir de der etter formateringen? har du en url? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå