Linz Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Heisann! Har fått et problem i gta3 med loading av mission (ikke savegames). Dette er et mission gitt av Luigi, men jeg husker ikke helt hva oppdraget het (gikk ut på å ta noen som "pimpet" på hans område). Spillet henger bare med loadbakgrunnen, og jeg blir nødt til å ta en hard-reset av pc'en. Bah... Man kan utelukke at det er et warez-problem, siden spillet er originalt (kjøpt i går og fy dæven hvor kult det er!!!). Har noen andre vært borti dette???? I så fall, hva er løsningen på problemet???? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Er maskinvare-kravene til spillet innfridd? Fungerer Windows'en din stabilt? Har du mer RAM enn det som er minimumskrav på spillet? (Det BØR du ha.) Vurderte å være våken & spille hele natta, men fant ut at jeg trengte litt søvn før skolen... Lenke til kommentar
slakken Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Kjører du XP? Det finnes en patch som skal ordne etproblem med GTA3 og XP. Bruk windows update, eller søk etter link i en av trådene på forumet. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 den patchen er bare dersom du har GForce 4 kort... og spillet skal visst være spillbart uten, men det skal være no krøll med grafikken... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Den patchen som gjelder grafikk problemet finner du hvis du leser ReadMe filen, men jeg har også problemer med å loade. Loadingen stopper på fullt og bare står der. Ja jeg har god nok maskin. Noen som kan hjelpe litt mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå