whizzy Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg leser jevnlig artiklene deres og finner mange av dem både nyttige og interesante. Men noe som plager meg er hvordan er det mulig å ha så mange skrivefeil i nesten hver atikkel? Siden dere har mange som sjekker sidene deres hver dag, og sidene ser proffe ut, hvorfor ikke prøve å lese korrektur på det som blir lagt ut. Noen skrivefeil er det vel uansett, men når det nesten er flere skrivefeil per artikkel enn det er setninger, da begynner jeg å lure. Kan hende jeg ikke skriver den beste norsken i norge, men nå jobber jeg nå heller som skribent eller no, så ikke drep meg for det! :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Ikke ert, men kan ikke huske å ha lagt merke til noe plagsomt... Men det er sikkert riktig det du skriver, noen eksempler? Hvis det er i noen av de nye anmeleldelsene, så har jeg ikke lest anmeldelsen av morrowind og de andre mester-spillene. :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Vi mener selv at vi er ganske flinke med å sjekke etter skrivefeil. Spesielt de lange omtalene. Det kan jo hende det sniker seg inn noen mindre skrivefeil i de daglige artiklene, men at det er et så stort problem som du skal ha det til kan jeg ikke forstå. Kan du gi noen eksempler hvor det er skrivefeil i hver eneste setning? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har aldri lagt merke til noe plagende mye skrivefeil på HW eller deres søster-sider(?)... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 jo det er litt skrivefeil,ingen er feil frie. Kjetil Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 00:33, Kjetil Lura skrev:jo det er litt skrivefeil,ingen er feil frie. Jeg kan finne litt skrivefeil på alle websider om jeg vil, spesielt mange på de som prioriterer kvantitet framfor kvalitet og har mange oppdateringer daglig. Det er ikke noe problem overhodet. Men her påpeker mannen at vi har en eller flere skrivefeil i hver eneste setning på Gamer.no, noe jeg har problemer med å tro på ettersom vi er ganske nøye på akkurat dette feltet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 TST det var ikke deg eg mente,eg vet at eg har skrive feil,der for sier eg at ingen er feil frie. Kjetil Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Dette var da underlig. Vi bruker nemlig mye tid på å korrekturlese artiklene vi legger ut. Det lukes ut en del skrivefeil i denne prosessen, så jeg skjønner ikke hva du sikter til. Har du eksempler? Er du sikker på at du ikke forveksler Gamer.no med noen av konkurrentene våre? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Macint0sh det er ikke dere eg sikter til det er på forumet i postene til guttene/jentene,har ikke noe med noen av artikklene dere har skrevet. Kjetil Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 18:29, Kjetil Lura skrev:Macint0sh det er ikke dere eg sikter til det er på forumet i postene til guttene/jentene,har ikke noe med noen av artikklene dere har skrevet. Det er ikke deg vi/han spør Kjetil. Det er posten til whizzy vi stusser litt over. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 TST å det var bra eg trudde de var eg som hadde gjort noe galt. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå