Howard Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Julekalender 2004 - dag 2 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Det der er en brenner som har fått god omtale , har ikke prøvd den selv men vet andre skryter av den . Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 har nettopp kjøpt den brenner der for noen dager siden jeg.. Stor fornøyd jeg hverfall Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 meget bra til meget bra pris, kjøpte den selv for 150 mer en uke siden eller no Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg betalte 700 for vel omlag 2 måneder siden, og er veldig fornøyd. 500,- må sies å være en god pris. Denne var jo ganske billig fra før, så jeg ville heller sett litt dyrere produkter på tilbud (CPU, hk, skjermkort)... Men uansett, bra tilbud Lenke til kommentar
basip Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Følger det med noe bundle til denne luringen? Bra tilbud uansett må jeg si Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 drøy 50 lapp biligere en rimligeste i prisguiden. greit nok... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) Lovende pris Har erfaring me denne brennern selv, og jeg er storfornøyd. Til de som ikke har brenner, kjøp denne idag. Endret 2. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har bare positive erfaringer med denne brenneren. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) men i testen mot samsung 552 brenneren fikk jo samsung mye bedre resultat fordi platene den brente kunne leses av flere forskjellige dvd roms og brennere... er litt skeptisk til å kjøpe denne pga det.. noen av dere som har den som har merket noe problemer ang det ? Endret 2. desember 2004 av 2mass Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 men i testen mot samsung 552 brenneren fikk jo samsung mye bedre resultat fordi platene den brente kunne leses av flere forskjellige dvd roms og brennere... er litt skeptisk til å kjøpe denne pga det.. noen av dere som har den som har merket noe problemer ang det ? Har hatt en feilbrenning med den, det var på jalla-plater jeg kjøpte på rimi (burde visst bedre).. Utover det er jeg kjempefornøyd (har hatt den i ca. 3 mnd.) Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hmmm holdt på å bestille den men etter at jeg så at det blir frakt på min 75 kr så koster den bare 30 mindre enn på flexi her i bergen fordelen da er at jeg har butikker her i byen kjøper den på flexi for 605 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hadde jeg hatt penger nå hadde jeg bestilt. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 50 kroner billigere enn nest billigste i prisguiden? Jaja... Ikke det beste tilbudet. Men uansett - en god brenner til en veldig lav pris. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sweet dette jeg venta på. Vurderte i går å kjøpe ny hd, men tenkte jeg skulle vente til og se om dem kom med en grei dvd brenner, og 500 er jo knall pris for denne dvd brennern. Enste jeg ikke vet er ka slags dvdr man bør bruke enten - eller + Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hvordan kan det sis at et tilbud i psdata sin julekalender kan sis er en del av HW.no sin kalender? er jo klar over at produktene ikke er sponset eller noe av #hw.no , men jeg ser at psdata har en egen kaleder , hvist dere bare copy paster en link , er det og kalle det for en julekalender da ? men tilbudet er jo bra uansett , men kanske dere bare skulle linke til alle julekalendrene på norske nettbutikker ? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 FtZ: Du kan nok regne med at HW har vært i kontakt med PSdata Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 FtZ: Du kan nok regne med at HW har vært i kontakt med PSdata joda , men jeg trodde at kalendere var resert for hw.no brukere . men det har jo ikke noe og si , så lege tilbudene er bra kommer til og følge med , er mye jeg kunne ønsket meg Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Uansett storfornøyd med brenneren jeg vertfall Endret 2. desember 2004 av Silver2k Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 joda , men jeg trodde at kalendere var resert for hw.no brukere . Tilfelle du ikke visste det, så har aldri hw.no gitt tilbudene selv, de har hentet fra andre sider. Og hvorfor ikke? PSdata får glimrende reklame, og hw.no får et billig produkt å hive i kalenderen sin. Eneste var i fjor, da du kun fikk tilgang til jule-tilbudet til www.webdeal.no ved å bruke en link du fant på hw.no sin kalender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå