ArneJ. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Ja dette var en fin post. Stille akkorat som topic. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du søker etter et 6800 ultra som er stille ?.msi hadde fine gt/ultra kort før med kobberkjøler og stor vifte som bråkte lite.men etter de har byttet ut kjøleren,ble det samme bråk som andre 6800 ultra kort.. Slik så de ut både nu/gt og ultra som hadde samme kjøler: http://www.gamepc.com/labs/view_content.as...=msi6800&page=1 Nå ser ultra slik ut: http://msicomputer.co.uk/products.aspx?pro...03443&cat_id=78 Vel,ble lite hjelp fra min side.men kansje noen andre som vet mere Lenke til kommentar
six Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Stille ? Det optimale da må vel bli denne vannavkjølte utgaven: Gainward GeForce 6800 Ultra 256 MB CoolFX Ultra/2600 Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Stille ? Det optimale da må vel bli denne vannavkjølte utgaven: Gainward GeForce 6800 Ultra 256 MB CoolFX Ultra/2600 Det der er dyre saker, gitt. Hvis du kjøper et 6800U fra POV har du nesten nok penger til å kjøpe et vannkjølingssett fra Asetek med CPU, GPU og chipsettblokk. Det skal jeg over nyttår... Lenke til kommentar
MrG Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Saftsuse, den gainward saken var nok noe dyrere enn det jeg er villig til å betale. Jeg ser at det er noe som heter NV silencer 5, er det noe å satse på? Et annet spm, man kan ved adapter kjøre vga skjerm på dvi utgang, er det mulig og gjøre motsatt? Dvs kjøre 2stk LCD skjerm på et 6800GT kort? MrG Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har noen poster i begynnelsen forsvunnet her eller? Ser ut som om forumet har hatt litt problemer fra i går kveld og frem til nå. Det er vel ikke så mye å si her. Enten går du for vannkjøling (i så tilfelle annbefaler jeg aquagraFX på microplex.) Ellers må det jo bli et kompromiss med tanke på lyden. I såfall kjøler artic cooler godt, koster lite (tilbud på microplex faktisk), og lager mindre støy enn de aller fleste andre aktive kjøleløsninger du kan finne som passer til 6800U. Å kjøpe Gainward's komboløsning eer waste of money i mine øyne. Du kan jo kjøpe et kort + vannkjølingen for mye mindre. Det er for spesielle folk som enten ikke tåler å montere kjøler selv, eller må ha garanti på overklokkingen sin (som gainward gir på golden-sample). Ellers er den alt alt alt for dyr i forhold til hva du får. -Stigma Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har noen poster i begynnelsen forsvunnet her eller? Ser ut som om forumet har hatt litt problemer fra i går kveld og frem til nå. Det er vel ikke så mye å si her. Enten går du for vannkjøling (i så tilfelle annbefaler jeg aquagraFX på microplex.) Ellers må det jo bli et kompromiss med tanke på lyden. I såfall kjøler artic cooler godt, koster lite (tilbud på microplex faktisk), og lager mindre støy enn de aller fleste andre aktive kjøleløsninger du kan finne som passer til 6800U. Å kjøpe Gainward's komboløsning eer waste of money i mine øyne. Du kan jo kjøpe et kort + vannkjølingen for mye mindre. Det er for spesielle folk som enten ikke tåler å montere kjøler selv, eller må ha garanti på overklokkingen sin (som gainward gir på golden-sample). Ellers er den alt alt alt for dyr i forhold til hva du får. -Stigma http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23355 denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå