Duckhunter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Vet jo ikke helt hvilke spill du liker, men jeg vil anbefale: Metroid Prime Metrod Prime 2 Echoes Eternal Darkness Mario Kart DD Luigis Mansion er heller ikke så dumt! Finnes sikkert mange andre spill til cuben som er verdt å sjekke ut, men er bare disse jeg har spilt seriøst på! Edit: Kan se ut som det er jeg som har startet denne tråden, men det er det altså ikke... Edit2: Mistenker at jeg har store problemer med nettleseren min...finnes det noen innlegg før mitt? Endret 2. desember 2004 av Duckhunter Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er nok ikke bare du, ser heller ingen innlegg før ditt, men tror da det skal være ... Men ellers til topic starter! Zelda TWW! Super Mario Sunshine (Undervurdert.) Harvest Moon : A wonderful Life Pikmin Pikmin 2 Animal Crossing Paper Mario 2 Likte ikke Metroid Prime noe særlig.. likte faktisk 2D bedre..kan ikke hjelpe det men MP ligger bare her å støver.. Det er jo ufattelig mye smak & behag da.. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 SSX3 og F-Zero GX, weeee Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Edit: Kan se ut som det er jeg som har startet denne tråden, men det er det altså ikke... Edit2: Mistenker at jeg har store problemer med nettleseren min...finnes det noen innlegg før mitt? Alle innlegg + den opprinnelige starten på tråden har forsvunnet. Jeg svarte på dette spørsmålet i går... er ikke her nå... rart... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 siden toppen av tråden er forsvunnet så kan jeg legge til at jeg liker så og si alle genre's men RPG er hevet litt over resten. Har prøvd Zelda litt men ikke nok til å gjøre opp en mening så det er forsåvidt en god kandidat ellers så var jo Mario Party morsomt når jeg testet det. Ellers, takker for mangen forslag, kjøper ikke noe før neste uke en gang så det er enda litt tid igjen dersom noen gode titler er glemt Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg kan poste det jeg skrev en gang til: Kjøp deg: The Legend of Zelda - Collectors Edition. Her får du med 4 Zelda spill. The Legend of Zelda (NES), The Adventures of Link (NES), Ocarina of Time (N64) og Majoras Mask (N64). Alle spill er portet til GC. Dette spillet kan være vanskelig å få tak i butikken men det finnes mange av dem på www.qxl.no (bare søk på Zelda), og noen butikker selger dette spillet sammen med en spesiell GameCube pakke. Spill nr. 2 jeg vil anbefale er Metal Gear Solid - Twin Snakes. Dette er en remake av Metal Gear som ble gitt ut til PS i sin tid. Spillet er solid pusset opp og ser sinnsykt rått ut. Ellers kommer det gromtitler til neste år. Jeg nevner i fleng: Resident Evil 4, The Legend of Zelda (working title). Liker du FPS på konsoll er Metroid-serien bare å anbefale + Call of Duty - Finest hour Ellers fortjener Paper Mario en liten titt hvis du liker litt "barnslige spill" Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Resident Evil 4...tror jeg blir et konge spill Men en stund til det kommer, 28. mars 2005 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Resident Evil 4...tror jeg blir et konge spill Men en stund til det kommer, 28. mars 2005 Grunn nok til å anskaffe seg GC! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Wario Ware!! Konge i multiplayer!!! Super Monkey Ball 1 og 2!!! Ener'en er konge i singleplayer, og to'eren i multiplayer. Paper Mario 2 er noe av det morsomste jeg har spillt gjennom i det siste. Pikmin 2 er nok det beste spillet jeg har spillt i år. Og jeg har spillt mange spill i år. Metroid Prime 1 og 2 er begge helt supre og visuellt enestående opplevelser. F-Zero GX, denne generasjonens raskeste racer. 1080:Avalanche, kort men dypt snowboard spill. Et av mine favoritt spill denne generasjonen. Blir aldri lei av å prøve å slå highscores. Eternal Darkness. Et av mine absolutt favoritt spill noensinne. Har noen mangler, men galskap har aldri vært så morsomt. Resident Evil 1 og 0. Survival horror har aldri vært så pent før eller siden. Wario World. Kort men unikt platform spill. Animal Crossing. Det mest meningsløse spillet noensinne. Anbefales hvis man har noen å spille med. Viewtiful Joe. Fargerik og forbasket vanskelig 2D beat'em'up med matrixeffekter. PN03. Sær, simplistisk, repetitiv, men moro shoot'em up. Et av mine yndlingsspill, men er ikke for alle. Ikaruga. Ekstremt hard og genial 2D shoot'em up. Zelda: The Wind Waker. Beste 3D Zelda spillet, etter min mening. Verdens kuleste boss'er. Luigi Mansion. Moro og sær ghostbuster rip-off. Mario Sunshine. Lever ikke helt opp til Mario 64, men et av denne generasjonens beste platformspill. Final Fantasy: Crystal Chronicles. Krevende, dyrt, men også sabla gøyt og helt unikt i multiplayer. Grei nok, men sinnsykt pen, singleplayer. Ummmmhhh.... sikkert noen fler også. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 tar først noen 1.st party- spill, så noen 3.rd party- spill. skriver opp alle GC- spillene jeg har, på grunn av at alle er til å anbefale, ikke i like stor grad da, men er storfornøyd med alle spillene jeg har F- Zero GX: Kongespill med kongegrafikk, er det suverent beste spillet i verden sin sjanger. Veldig bra multiplayer også. Luigi`s Mansion: Veldig underholdende spill som er et must i enhver mushroom kingdom- fan sin spillsamling. Mario Kart: Double Dash!!: Kanonbra utgivelse i en av tidenes beste spillserier, multiplayeren er i en klasse for seg selv. Mario Party 4: Bra utgivelse, men banene i single- playeren er ikke så underholdende. Men et ganske bra kjøp. Mario Party 5: Retter opp minusene med det første spillet og gir serien et etterlengtet løft. Metroid Prime 2: Echoes: Skal det gå an at et spill går så glatt? en fantastisk grafikk blandet med en opplevelse av de sjeldne gjør dette til et av tidenes beste spill. Til alle Ps2 og Xbox- spillere, på tide å skaffe seg en GC også. Pokemon Colloseum: Pokemon Stadium med en god RPG- del... kan bli repetitivt, men et utrolig kult spill. Starfox Adventures: Zelda- lignende spill som fikk slakt i NGC- magazine fordi det manglet originalitet og var en zelda- klone. Er sterkt uenig, har hatt timevis med god underholdning fra dette spillet. Super Mario Sunshine: Mange ble ufornøyde, jeg ble veldig fornøyd med dette spillet. Dette spillet gir deg en avslappet og god følelse som sier at det trenger ikke å være så mye vold og dreping for å ha det kjekt med et tv- spill. Super Smash Bros Melee: Bedre fighter enn de fleste, et av de første gc- spillene mine, og et av de mest spilte. Veldig bra spill. The Legend Of Zelda: The Windwaker: Fantastisk bra spill som er cell- shadet, og gir zelda- serien en liten vri på grafikken. Selv om det kanskje ikke er helt i klasse med Ocarina of time så er dette blant verdens desidert beste spill. Virtua Striker 3 Version 2002: Ikke i samme klasse som FIFA- spillene, men road to international cup vil holde deg gående. Wave Race: Blue Storm: Oppfølgeren til et av N64 sine mest populære spill, veldig gøy fra starten, men ikke så lang holdbarhet. Burnout Burnout 2 Fifa 2003 Fifa 2004 Fifa 2005 Soul Calibur 2 Splinter Cell Splinter Cell: Pandora Tomorrow The lord of the rings: The return of the king The lord of the rings: the third age Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå