dvj Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) ja! lurer på hvor orginal posten fra blazter er. Endret 2. desember 2004 av dvj Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jaha ? Last ned å brenn ? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Regner med du mener åssen brenne? Brenn som ISO image. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jaha ? Last ned å brenn ? Å brenn? Mener å huske at infinitivsformen av "brenn" var "brenne". Derfor passer gjerne ikke å-en din inn der. Kanskje det burde vært "last ned og brenn" istedenfor. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Denne posten forsvant i et databasekræsj (hurra for sentraliserte webfora! Ned med Usenet!). Det vedkommende lurte på var om noen kunne brenne de fire Fedora Core 3-CD-ene til ham for en rimelig penge. Han syntes de rundt 200,- han må ut med (inkludert frakt) fra linuxbutikken.no er litt mye. Tipsene han fikk var å høre med kjente som hadde bredbånd + brenner. Går jo an å kompensere dem litt mer enn bare prisen på CD-ene også, så blir de nok glade. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg kan gjerne gjøre det om jeg får adressen hans... Må bare se om jeg har noen tomme CD-er. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jaha ? Last ned å brenn ? Å brenn? Mener å huske at infinitivsformen av "brenn" var "brenne". Derfor passer gjerne ikke å-en din inn der. Kanskje det burde vært "last ned og brenn" istedenfor. sånn seriøst nødvendig og lete opp små skrivefeil? hjelp han med problemet i stedet for å gp til noe så off topic. last ned en linux distrp på f.eks. ftp.uio.no bruk alcohol 120% til å brenne denne filen ".iso" på cden du slæsjer inn i cdromen din... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 last ned en linux distrp på f.eks. ftp.uio.nobruk alcohol 120% til å brenne denne filen ".iso" på cden du slæsjer inn i cdromen din... Trenger ikke akkurat Alcohol 120% (eller CloneCD for den saks skyld) til å brenne en linux distro. Hvis man allerede har dem installert så er det jo greit nok, men disse programmene er laget for å kunne kopiere "kopibeskyttede" cd'er. Ingen linux iso'er er "kopibeskyttet". Man kan bruke et hvilket som helst brenneprogram som støtter brenning av iso-image, f.eks cdrecord, Nero osv. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 sånn seriøst nødvendig og lete opp små skrivefeil?hjelp han med problemet i stedet for å gp til noe så off topic. Sånn seriøst nødvendig og lete opp små skrivefeil, ja. Jeg har allerede hjulpet ham med problemet. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 sånn seriøst nødvendig og lete opp små skrivefeil?hjelp han med problemet i stedet for å gp til noe så off topic. Sånn seriøst nødvendig og lete opp små skrivefeil, ja. Jeg har allerede hjulpet ham med problemet. rått.... du er hjelpsom... det liker jeg. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg ser helst at jeg slipper å laste ned fedora, hadde vært mye bedre og kjøpt det på en nettbutikk til en billig penge. Jeg synes at 200 spenn fra linuxbutikken.no blir litt mye ettersom fedora opprinnelig er helt gratis. Ingen som vet om noen andre nettbutikker som selger fedora da? Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ubuntu linux sender ut cder gratis. Sjekk http://ubuntulinux.org/ http://www.shipit.ubuntulinux.org/ Jeg mener Ubuntu er minst like bra som fedora til desktop bruk. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 nei, jeg vil ha fedora core 3. Vil helst vite nettsteder som selger\gir ut fc3! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Last det ned. I den opprinnelige posten sa du at du laster i ca. 30k/sek. Du er ferdig lenge før du mottar CD'ene i posten- Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det gjør ikke noe om det tar noen dager å få cd'ene, jeg har god tid. men jeg gidder ikke laste ned 2.5gb Lenke til kommentar
zyp Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg vet i alle fall ikke om flere webshops som selger det her. drange_net har jo tilbydd seg å brenne dem for deg, hvorfor ikke benytte seg av det tilbudet? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det gjør ikke noe om det tar noen dager å få cd'ene, jeg har god tid. men jeg gidder ikke laste ned 2.5gb Det er jo ikke som om du faktisk må gjøre noe annet enn å starte nedlastingen. Det er mer å gjøre for å bestille CD'er. Jeg synes du lager deg et problem som ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) det gjør ikke noe om det tar noen dager å få cd'ene, jeg har god tid. men jeg gidder ikke laste ned 2.5gb Du kan evt. ta en FTP-install som bare laster ned det du trenger. Eller titt innom Narvesen o.l. for mange datablader har med cd'er med linux distroer. Husker jeg strålte av glede da jeg kom hjem fra kiosken med Suse 6.2 (eller var det 6.4?) på DVD!! Flere gigabyte klart til bruk, og dette er noen år siden - lenge før folk fikk dvd-brennere. Endret 4. desember 2004 av Langbein Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvilken ADSL hastighet har du da? det vil nok ta litt lang tid å laste ned over 2.5 GB med 30 kb/s. men har du prøvd andre FTP servere som har bra hastighet? det er forskjellige hastigheter på FTP serverne veit du. ftp.sunet.se har en sinnsyk hastighet på serverne sine. selv får jeg full speed på sunet.se rundt 256 kb/s. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nederlandske servere er også ekstremt raske, får alltid absolut fullfart på linjen min (104kb/s). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå