SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Det har ikke kommet noen MP versjon av Fyrtårn brettet på HL2? Det tror jeg kan bli litt gøy. Ja veit, jeg skulle også sett at det kom noen skikkelige store, ikke altfor kompliserte outdoor-maps. Moro og la en kar løpe som faen mens du følger han med musa og en rakkett på god vei ... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Mange maps Hvis dere laster ned "lobby, station, dm_rally, fy_iceworld eller playground", så er det mitt navn i readme-fila og jeg som har skrivi map-forklaringene .... ehehe Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Lastet ned en pakke med over 50 maps her . men jeg får dem ikke til å virke! Har extractet de slik det stod at jeg skulle gjøre, men ingenting skjer! Hva må jeg gjøre? Endret 7. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Lastet ned en pakke med over 50 maps her . men jeg får dem ikke til å virke! Har extractet de slik det stod at jeg skulle gjøre, men ingenting skjer! Hva må jeg gjøre? Fant det ut, måtte flytte dem ut av den unzippa mappa... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det har ikke kommet noen MP versjon av Fyrtårn brettet på HL2? Det tror jeg kan bli litt gøy. Ja veit, jeg skulle også sett at det kom noen skikkelige store, ikke altfor kompliserte outdoor-maps. Moro og la en kar løpe som faen mens du følger han med musa og en rakkett på god vei ... Driver å mekker litt med Terrain Generatoren til Nemesis nå, tenker å lage et utendørs brett av et eller annet slag, ikke så forferdelig stort, men et helt enkelt DM brett til HL2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå