razh0r Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hmm.. Jeg har da fy_iceworld.. Last ned her: http://www.home.no/toxic-5/fy_iceworld.zip Det er jo ikkje den vanlige da Han sa en remake Eh, dette er HL2-versjonen av fy_iceworld. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 en liten sak gutter : hvor i all verden skal filene extractes til ? seff i steam/hl2deathmatch, men hvor der inne ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vil ha et map med masse vasker, tønner osv, der det man kun kan bruke Gravity Gun! Hadde vært supert Håper det kommer! problemet med maps som har så mykje ting som vert påvirka av fysikken, er at dei mest sannsynleg vil hakke noko ekstremt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det hakker ekstremt selv om det ikke er så mye som blir påvirket av fysikken. Så langt virker nettkoden til HL2DM fantastisk dårlig. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Finnes det ingen 'aim_gravgun' eller noe slikt? En bane med masse murstein/toaletter/radiatorer hadde jo vært råest! Bare gravity gun, ingen andre. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Ja hei igjen. Ble litt opptatt med alt mulig jeg, så tok litt tid og svare .... Men jeg la ut ei pakke på sia mi jeg, med di mappa jeg spiller på nå bortsett fra "overwatch". - fy_iceworld - remake til hl2 av samme map til Counterstrike. - playground - map som foregår ute, og man har biler. - hl2_lobby2 - velkente mappet fra The Matrix, nede i lobbyen. - dm_rally_b1a - Masse buggys og digert uteområde. - station - Undergrundstasjon med 2 etasjer. LAST NED AKKURAT HER Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har for fullt begynt å lære meg SDK toolsene. Kan ikke noe særlig enda da. Jeg har lyst å lage et map av fatterns bedrift, nemlig et bilopphøggeri. Har skissert en cs-versjon av mappet. Men om det blir vellykket vil jeg også forsøke en hl2dm versjon av det. Artig med mye skrot å kaste rundt, vil jeg tro. Har tidligere designet en del maps for Blood og Duke Nukem back in the old days, fikk masse skryt for de mapene, og var ranket som blant de beste user-mapsene tilgjengelig. Spørs om jeg får til denne driten nå da Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har for fullt begynt å lære meg SDK toolsene. Kan ikke noe særlig enda da. Jeg har lyst å lage et map av fatterns bedrift, nemlig et bilopphøggeri. Har skissert en cs-versjon av mappet. Men om det blir vellykket vil jeg også forsøke en hl2dm versjon av det. Artig med mye skrot å kaste rundt, vil jeg tro. Har tidligere designet en del maps for Blood og Duke Nukem back in the old days, fikk masse skryt for de mapene, og var ranket som blant de beste user-mapsene tilgjengelig. Spørs om jeg får til denne driten nå da Høres stilig ut! Skymarshall: Takker for maps. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skal og lære meg mapping her, no doubt. Lagt et titalls maps til 1'eren, håper det går like glatt å lage til 2'en også.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja hei igjen. Ble litt opptatt med alt mulig jeg, så tok litt tid og svare .... Men jeg la ut ei pakke på sia mi jeg, med di mappa jeg spiller på nå bortsett fra "overwatch". - fy_iceworld - remake til hl2 av samme map til Counterstrike. - playground - map som foregår ute, og man har biler. - hl2_lobby2 - velkente mappet fra The Matrix, nede i lobbyen. - dm_rally_b1a - Masse buggys og digert uteområde. - station - Undergrundstasjon med 2 etasjer. LAST NED AKKURAT HER Pliz gjør dem om til .zip fil. Har ikkje Winrar. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Ja hei igjen. Ble litt opptatt med alt mulig jeg, så tok litt tid og svare .... Men jeg la ut ei pakke på sia mi jeg, med di mappa jeg spiller på nå bortsett fra "overwatch". - fy_iceworld - remake til hl2 av samme map til Counterstrike. - playground - map som foregår ute, og man har biler. - hl2_lobby2 - velkente mappet fra The Matrix, nede i lobbyen. - dm_rally_b1a - Masse buggys og digert uteområde. - station - Undergrundstasjon med 2 etasjer. LAST NED AKKURAT HER Pliz gjør dem om til .zip fil. Har ikkje Winrar. Laste det ned da www.rarlab.com EDIT: Feil link Endret 3. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Feil. http://www.rarlab.com/ Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) - playground - map som foregår ute, og man har biler.- dm_rally_b1a - Masse buggys og digert uteområde. Jeg ser ikke biler/byggys på noen av de brettene. Må de legges til med konsol komandoer? (Kjører dedikert server) EDIT: er det noen som har en komplett HL2 DM konsol komando-liste? Endret 3. desember 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ser jo ut som dere vet hvor det skal legges, også er det ingen av dere som gidder å ta dere tid til å fortelle meg hvor mapsa skal extractes ? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ser jo ut som dere vet hvor det skal legges, også er det ingen av dere som gidder å ta dere tid til å fortelle meg hvor mapsa skal extractes ? X:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn\half-life 2 deathmatch\hl2mp\maps Her Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ser jo ut som dere vet hvor det skal legges, også er det ingen av dere som gidder å ta dere tid til å fortelle meg hvor mapsa skal extractes ? X:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn\half-life 2 deathmatch\hl2mp\maps Her tnx.. regner med at det kommer baner uten så mye buggs etterhvert.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har for fullt begynt å lære meg SDK toolsene. Kan ikke noe særlig enda da. Jeg har lyst å lage et map av fatterns bedrift, nemlig et bilopphøggeri. Har skissert en cs-versjon av mappet. Men om det blir vellykket vil jeg også forsøke en hl2dm versjon av det. Artig med mye skrot å kaste rundt, vil jeg tro. Har tidligere designet en del maps for Blood og Duke Nukem back in the old days, fikk masse skryt for de mapene, og var ranket som blant de beste user-mapsene tilgjengelig. Spørs om jeg får til denne driten nå da Si ifra når du er ferdig da *vente. vente, vente og atter vente* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg gleder meg veldig til det kommer source versjon av gasworks :D Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 51 maps available at the moment Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det har ikke kommet noen MP versjon av Fyrtårn brettet på HL2? Det tror jeg kan bli litt gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå