zoneman Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 på it avisen har de en artikel om en liten brike som skal kunne lagre 2gb http://www.itavisen.no/art/1298811.html å de snaker litt om at de tror dette komer til å ta over for hardisker. Hva tror dere? hadde det ikke hvert kult med en brike i en slott eller lignende i pc`n på noen gb dette vil jo naturligvis være raskere en en hd siden aksestiden er MYE bedre. Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Ja tenk om det bare kunne tatt 2 sekunder fra du trykte på power knappen til man var inne i windows? Det er ganske kjipt med hastigheten på mekaniske HDDer. Hvorfor kan den ikke boote like fort som nintendoen min? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 03:30, Shroomer skrev:Ja tenk om det bare kunne tatt 2 sekunder fra du trykte på power knappen til man var inne i windows? Jeg har en flott PC som klarer dette. Ring meg hvis du vil kjøpe den, men da skal du ha god råd (den er forøvrig av merket commodore 64) Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det er vel mye prisen som kommer til å bestemme hva som overtar etter harddisker. Regner nok med å kjøpe slike nye brikker når lommeboka er enig. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 jeg håper lignende tek vil bli så billig at alle har råd til det (som hd i dag)hd`n jo flaskehals nr1. am i right?. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Kunne starta i det minste med 5 10 15 og 20 gb slik at en kunne hatt operativsystem, programmer og nadre tungkjørte program liggende på slike. Så kunne en i tillegg ha en harddisk eller to for filer og dvx. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 En annen fordel med slike brikker er jo at de ikke inneholder noen bevegelige deler, mao lager de ikke lyd Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det er vel dette det kjipe firmaet Opticom sa at de skulle lage for et par år siden, men som tydelig bare var tull. Jeg har iallefall ikke sett noe fra dem på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå