cafritio Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Har en pentium II 350 som jeg gjerne skulle overklokket. Problemet er at hovedkortet mitt er laget av Intel (ja bare le dere), og det ser ikke ut som det er mulig å øke bushastighet hverken med jumper eller i bios. Er det noen som har noen tips? Er et intel kort med onboard sound. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Heisann. Litt avhengig av hvilket operativsystem du kjører finnes det software for overklokking. Hvis du kjører Windows forsøk "SoftFSB". Har dessverre ingen link, men søk på nettet så finner du det sikkert.... Lykke til ! Lenke til kommentar
cafritio Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Takk for hjelpen Solaris, skal prøve nuh. :smile: Lenke til kommentar
Wernicke Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Det er vanlig at du får lov å stille FSB på hovedkortet eller i BIOS'en. Det er bare multipliern som er låst. Så du kan f.eks kjøre den på 3.5 * 112. Men kjøp helst 133 mhz ram. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Du kan også prøve "Cpufsb" ..er bare å søke etter det... "Cpufsb" er bedre etter min mening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå