Artistic.Hipster Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Månedens konkuranse denne gangen og temaet er jul Konkuransen er laget i sammarbeid med FuZzy. Fristen for innlevering er den 21. Desember, pollen kommer opp den 22. og forhåpentligvis så har vi en vinner på julaften REGLER: - Det postes bare bidrag i denne tråden, ingen diskusjon. - Det kan lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i diskusjonstråden. - Vinneren av konkurransen bestemmer neste ukes tema. Dette må allikevel godkjennes av Gandalf the Grey. Sammen med temaet må det foreligge en kort definisjon. (Send PM. Slapp av, det aller meste godkjennes) Prøv å lage et tema som de fleste kan lage bidrag til i både 2D og 3D. - Bidraget skal hovedsaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv. - Bidraget skal være i samsvar med ukens emne. - Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. (Du trenger allikevel ikke å poste en film på 700 MB) - Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag, men man kan endre og oppdatere bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut. Legg ditt bidrag som innlegg i denne tråden. Endret 5. desember 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Endret 7. desember 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tjah, ble ikke så veldig fornøyd.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sidan alle andre er så slappe får eg levere eit bidrag. Eg er langtifrå ferdig med det - er ein slags viderekomen skisse. Men eg trur ikkje eg gidder å gjere det ferdig. - Det er eit bilete. Så eg legger det ut berre i tilfelle eg gløymer det. Kan heller berre oppdatere hvis eg faktisk gidder å teikne vidare :] Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) en slem liten nisse edit: ny url Endret 3. januar 2005 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg