Kenny Bones Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Yes - Roundabout Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det fetseste bass riffet er klart Megadeth-Chrush em'... Det er bare drit tøft!!!! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 oioi, dette blir vanskelig.. her er noen bassriff i tilfeldig rekkefølge; Stanley Clark > Silly Putty Tool > Forty Six & 2 og Schism Primus > Tommy The Cat Jaco Pastorius > Chromatic Fantasy (kongen, el bassist) Marcus Miller > Rio Funk Victor Wooten > Amazing Grace, Norwegian Wood (Wooten er den feteste bassisten som lever) Steve Bailey og Victor Wooten > A Chick From Corea (rå bassduett) Bjørk > Joga Urban Connection > Faust Afternoon Lenke til kommentar
bailey Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Primus - Winona's big brown beaver Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tenkte på det riffet inni Jethro Tull sin Bourrè no eg.. Men det blir vel meir en solo...uansett.. Begynnelsen på "Bombtrack" med RATM er også meget god. Lenke til kommentar
hopless Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nå var det mye låter her jeg ikke har hørt, men min favoritt i farta er Metallica - my friend of misery Hør på den, genial tekst også btw, og helt sinnsyk live! Bra tråd forresten =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå