TST Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det tredje og siste kapittelet i sagaen om Jak og Daxter sender deg med hovudet først ut i tørre og ugjestmilde ørkenlandskap. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ja det må jeg si. Tror nok dessverre at tester ikke har fått dreisen på dette spillet. Og irritert seg mer over småting enn normalt . Ikke vondt ment..da smaken alltid er forskjellig fra person til person. For gamespot (som normalt er veldig kritiske) gir spillet 8.6 og GREAT, og de poengterer hvor lett det er å kjøre f.eks. buggy. Og at gameplayet holder det samme nivået. GP får 9 av 10 der. Gamezone gir spillet 9 av 10, og GamesDomain 10 av 10. Jeg leste gamer-anmeldelsen først, og ble skuffet over spillet. Men nå har jeg lest de andre, og fått tilbake troen. Jeg gleder meg! =) Endret 2. desember 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er mye variasjon i omtalene, ser ut som man enten elsker det eller synes det er "greit nok". GameSpy ga det 3/5, og både Edge og GamesTM ga det 6/10. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 blir kanskje litt mye til en stakkars supermario color fan jeg skal i hverfall ha det, dette er vel nagthy dogs siste intreden på ps2? gleder meg til ratchet and clank nå Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 6 av 10 for f***!! Dette var strengt... Andre omtaler jeg har lest har sakt at spillet var en verdig avsluttning av n veeeeldig bra serie... Jeg kommer til å kjøpe det uansett.. Har spilt de 2 andre... Har alltid kost meg med spillene i julen Så den tradisjonen bryter jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg