Predecessor Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Er det noen som har en fornuftig forklaring på hvorfor ikke Prisguiden finner Firewire harddisker? Jeg vet at Komplett har, men de kommer aldri opp i Prisguiden. Noen som kan anbefale en webshop eller annet som selger Firewire HD`er? På forhånd takk! Edit: Glemte å nevne at dette var i Fritekst søk. [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-05-31 00:04 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Fritekst-søk på "firewire harddisk" fungerer greit :smile: [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-05-31 01:13 ] Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 borre: Du har så rett. Utidig posting fra min side. Nå må jeg se å våkne.....*kinnklasking* Nå ble jeg våken, og klokka er 03.26 på natta/morgenen. _________________ Og ikke tenke seg om før man snakker, er det samme som å tørke seg bak før man skiter. [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-05-31 03:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå