Turin Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Kjøpte nettopp et Creative GF4 MX420 fra komplett. Da jeg slo på maskinen skjedde det ingenting, dvs skjermen kom ikke ut av stand-by. Av og til kom det pipelyd (1 lang pluss et par korte) som betyr at maskinen ikke finner skjermkort. Jeg har et Abit KT7A VIAKT133A hovedkort. (En kompis kjøpte samme skjermkort. Det fungerte hos han, men ikke hos meg.) Er de ikke kompatible? Noen tips? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Kast hele maskinen, ellers får du ikke fikset problemet. Nei,da :smile: Det skal være kompatible. Du har vel prøvd å sette inn kortet på nytt/rense agp-porten? Lenke til kommentar
Turin Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Hei. Jada, jeg har satt inn kortet, og andre kort, og føler meg ganske sikker på at AGP-porten virker. Hovedkortet mitt er bare en måned gammel, så det skulle ikke være mye støv og slikt. Har en mistanke om at jeg trenger ny Bios, men jeg vet ikke hvilken. Jeg har v65 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå