jafflaff Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg har en eldre pc med at hovedkort 200 mmx cpu, og 82 ram. Er det problemfritt og sette inn en 30 gb harddisk. Hva gjør jeg hvis hovedkortet ikke takler dette? På forhånd takk Jaff Lenke til kommentar
dnort Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Det kan hende at hovedkortet ikke støtter harddisker over 8GB, men det skal være ganske uproblematisk å laste ned bootmanager fra produsenten slik at du omgår dette problemet. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 det er stor sansynligheit for at du må oppdater biosen eg har ei p166 maskin som eg har fått ein 30gb disk til å funke i, men det var etter biosen var oppdatert Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 det er ikke noe problem det.. bare partisjoner opp harddisken og formater den i en annen maskin.. når det er gjort spiller det ingen rolle om den gamle maskinen bare finner 8gb for os'et vil komme til å finne de resterende gb'ene.. så det går greit ikke noe prob.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå