*Thug* Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Meget bra topic, meget bra post (ingen?) Hva er dette da? Men uansett; AWP=Arctic Warfare Police. Dette er en sniper-rifle, forøvrig heter den nå AWM;Arctic Warfare Magnum. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Og du lurer på hva? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 AWP ! har bestandig sagt AWP, og skjønner hva andre mener når de sier AWM, men jeg bruker AWP Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bare noe som henger igjen fra beta tidene der den var oppført som awp. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 AWP og AWM er to forskjellige rifler (i virkelighetens forstand). I CS er eneste forskjellen navnet. AWM og AWP er to rifle-modeller fra Accuracy International. AI lager noen av verdens mest presise rifler, som også er laget meget robust, og tåler en støyt. De leveres ferdig beddet fra fabrikk. Noe som holder selve rifla i samme posisjon i stokken uansett hvordan du behandler den. Kanskje en cs-nerd lærte en ting eller to om virkeligheten der... AWP leveres med kaliber fra .243 Win til .308 Win AWM derimot fåes med kaliber helt opp til .338 Lapua Magnum Lenke til kommentar
Omar Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 I cs er det AWM det er snakk om, men de fleste sier AWP. Jeg for min del sier ofte AWM fordi det er det våpenet det dreier seg om i spillet. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 artic warfare magnum artic police model(awm) altså det finner flere utgaver av den "orginale" awm, det er snakk om virkeligheten her... Lenke til kommentar
nowa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 AWP henger jo igjen enda da, ble ikke bare brukt i de gamle gode beta tidene ;P hvis du sjekker console etter du har drept en med AWM f.eks, så står det fortsatt "AWP" i consolen. Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 AWP henger jo igjen enda da, ble ikke bare brukt i de gamle gode beta tidene ;Phvis du sjekker console etter du har drept en med AWM f.eks, så står det fortsatt "AWP" i consolen. Heh.. Derfor alle sier AWP ^^ Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 awp, sier awp, men kjefter ikke på folk hvis de sier awm... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 DÅRLIG EMNE Vel, hele innlegget ditt er skrevet med Caps Lock, noe som ikke er særlig mye bedre.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hmm, takk for opplysninga, dette visste jeg faktisk ikke men jeg kommer likevel til å fortsette å si AWP Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) DÅRLIG EMNE Et emne som faktisk oppsummerer essensen i spørsmålet jeg hadde i posten (som forsvant i server-kræsjet for litt siden) er ikke så aller verst vel... Eller liker du mer obskure emner som ikke forteller hva folk vil eller lurer på? Endret 8. desember 2004 av Shimano Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 AWP eller AWM samme ulla i Counter strike ihvertfall....tror ikke mange som bryr seg....untatt de über fjortissene som spiller CS da, de er jo oppvokst å si AWP, så AWM er jo helt feil for de Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 AWM som den egentlig heter kalles ofte AWP. AWM står for Artic Warfare Magnum og er den kraftigste sniperen i spillet. (den grønne ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå