Papirpose Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har et SB Live Player 5.1 koblet til DesktopTheatre 2500 via. digital DIN. Nå i det siste har jeg kunnet høre en lavfrekvent, nesten dirrende lyd hver gang jeg beveger musa. Denne er godt hørbar når høyttalerne står på vanlig volum, og irriterer meg noe grovt. Trykker jeg mute i windows eller drar ut ledningen forsvinner støyen. Hva foregår her? Musa er en Logitech Dual Optical.. har brukt den en stund, men det er først nå i det siste at problemet har oppstått. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Forsøk å sett Line-In på Mute. Denne skaper ofte ganske mye unødvendig støy som kan høres når du beveger musen. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-05-30 22:54 ] Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Tusen takk for tipset! Var ikke line-in som klussa, men en eller annen annen inngang/utgang. Titta i creative mixeren og muta alt unntatt Wave out :razz: Burde jeg ha tenkt på før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå