Fosco Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei. Har ett problem med att pc`n henger seg plutselig! Og da får jeg ikke gjort annet enn og restarte maskinen.... Bruker WinXP, men kommer ikke inn i Task Manager engang. Alt låser seg fullstendig. Mitt system: XP1800+ , Asus A7V266EX, 2x256 Mb DDRAM, Asus GeForce 4 TI4600. Noen som har noen forslagideer til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Driverproblemer kanskje? Har du forsøkt å reinstallere / oppgradere XP? Hva med PSU? er det kraftig nok? Kan faktisk være litt problematisk å finne ut av en slik feil, det er faktisk mange årsaker å velge imellom! Har du laget et "restore point", så aktiver det, for å se om maskinen da går bra. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Når skjer det? PC'en min henger seg plutselig den oxo, men som oftest har jeg gjort noe tull sånn at alt crasher. (liker å misbruke PC'en litt :wink:) MvH Xvani Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 legg inn win2k, winXP er ikke ferdig enda. Blir nok brukbart når SP1 kommer. Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Mest når jeg spiller, men også når jeg åpner Media Player i full screen Lenke til kommentar
msh Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Dårlig CPU eller System kjøling. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 virker som du har et problem med varme ja. Ta av deksel/sider på kabinett og prøv å spill da. ( bedre kjøling ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå