Gå til innhold

Stryke på eksamen...


CSSSK

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal ha matte-eksamen i morra (3MX) og er egentlig ganske redd for at jeg kommer til å stryke. Det jeg lurer på er hva som skjer da? Jeg får ikke vitnemål og sånn, så jeg må vel ta den om igjen, men når kan jeg gjøre det? Må jeg vente et år før jeg kan gjøre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke vitnemål hvis du stryker nei. Du må ta det opp igjen, gikk ikke allmennfag så jeg vet ikke når du evt må gjøre det. Men de har privatisteksamener hvert halvår mener jeg å huske, så hvis du er uheldig må du vente til juletider.

 

Skal ha Delphi eksamen i morra (2. semester kjemiing HiT) og hvis jeg stryker kan jeg ta det opp igjen ved juletider eller innen jeg er ferdig på 3. året. Altså hvert halvår...

 

Bare husk å ta med formelheftet, det meste står der...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-30 22:03, aurstad skrev:

du er nok dømt til et liv i rennesteinen, veien ifra stryk i 3mx og alkoholisme er ikke lang.


mehehe


*hilsen ifra en som er ferdig med alle sine examener*


 

Damn you!!!!!!

 

Har siste på tirsdag, skal ikke se bort fra at det blir "nærkontakt av tredje grad" med rennesteinen utpå kvelden....

Lenke til kommentar

Quote:


lodott skrev (2002-05-31 15:10):

Den var egentlig ikke så vanskelig... utenom siste oppgaven. Den var litt hard.


 

Jepp, skjønte ikke bæret jeg... Men så hadde jeg ikke lest kapitlet som omhandlet det heller (Har vært aaaaltfor sløv i matte, særlig i år år, har gått ned fra 5 i første, 4 i andre og 2 i år :razz:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...