oddarne Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Etter at eg installerte Win XP, engelsk versjon vart tastature satt opp til engelsk standard. Og eg klare ikkje aa faa det over til norsk standard, so eg kan faa skrive slik eg er vandt til.. som dokke ser mangla eg 3 bokstava i alfabete som f;lge av det, og det er ikkje aakurat en fordel naar eg ska skrive brev og slikt..:smile: Lenke til kommentar
protom Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Du må control panel (kontroll panel) Gå til keyboard der kan du bytte det..:smile: Lenke til kommentar
oddarne Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Nei, det er det som er saa rart, det gaar ikkje aa forandre det derfra.. Aner ikkje koffor, eg og trudde det skulle vere lett aa ordne det derfra. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 hallo.. *LoL* gjenge ikkje d an å få tak i nokken norske tatstaturdrivera eler.no da? søk på internett duh.. :razz: -Kim- Lenke til kommentar
dnort Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Forsøk å gå til Control Panel, velg deretter Regional Options og velg Norwegian på begge valgene på hovedmenyen der. Under Language på Details og under Advanced velger du også Norwegian. Håper dette hjelper. (Sitter akkurat på norsk versjon av Windows XP nå, så jeg er ikke helt sikker på om dette var riktig.) [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-05-30 22:07 ] Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 kanskje en ide å bytte til NORSK tastaturoppsett?? Control panel - Regional and lanuage settings - lanuages - details - add input lanuage. Og vær sikker på at det er norsk denne gang :wink: Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Så må du komme med en tilbakemelding om hva som skjer. Vi venter spent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå