aslak Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei!! Eg har (som mange andre) ikkje adsl på grunn av at sentralen ikkje er utbygd... MEN, så har det seg slik at eg skal til England i sommer (London), og lurer på om dokke veit om et hotell som he bredbånd?? Gjerne en link :smile: På fårhånd takk! mvh Aslak Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 send en mail til hotellet du skal til så kan du spørre om de har. Kjetil Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Legg merke til at engelsk hotellstandard er langt ifra det samme som norsk standard. Det er vel ikke så mange hoteller i Norge som ennå tilbyr Internett via bredbånd til sine gjester? Uten at jeg kjenner forholdene i England alt for godt, så vil jeg anta at du må høyt opp i standard/prisklasse for å finne noe :wink: Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg og mora mi skulle ta en tur på ferie sist sommer (Kreta btw), så sa mamma at vi hadde bestillt et hotell med en STOR FIN Internett kafe.. Liksom da var alt ok for meg.. (2 uker uten hardware.no :smile:) Når vi kom fram til hotellet var jeg litt ivrig etter og se denne kafen, så jeg spurte meg frem.. Så ga dem i resepsjonen en nøkkel og henviste meg til en lukket rom, låste meg inn og stakk ned til resepsjonen igjen. Inne i det rommet var det EN "hjemme pc" max 400mhz 15" og MODEM, + at alt stod på greesk. Og i reisebladet stod det av det var en stor og fin nettkafe ikke f*** sier jeg... Etter denne erfaringen kaller jeg reisekataloger for Katalyger.. :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå