[LOST]Snik Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Noen som har noe forslag til hva man kan gjøre med den helv**** vifta på CreativeGF3? Har akkurat montert Noise Control Silverado og Noise Control 300W PSU, og nå er det plutselig skjermkortet som bråker. Hva må man passe på ved evt. skifte av vifte? Hva slags vifte? Lenke til kommentar
julsrudjon Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Du kan f.eks. kjøre vifta på 5v!!!!!!! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Det finnes dessværre ikke noen særlig stillegående gpu/chipset-kjølere på markedet. Blue Orb går på 26db og er blant de mest stillegående... :sad: Håper dette forandrer seg snarest! Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 Nå har jeg bestilt Zalman chipsettkjøler + Zalmanvifta til den. Skal kjøre den på 5V (har ikke tenkt å klokke...foreløpig :smile:), og da skal den gi 19dBA. Akseptabelt det tenker jeg. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Men plasskrevende og usannsynligt dyrt :sad: Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 Nja, synes ikke 350 spenn er for mye for å fjerne støy. Men så er jeg en følsom fyr også da :smile: Med plassen har du klart et poeng, men jeg har heldigvis ikke så mange pci-kort. Men også andre stillegående kjølere tar jo plass. Ellers så jeg Crystal Orb på overclockers i går. Bråker visstnok like mye som Blue Orb, men er mye mer effektiv, så da kunne man sikkert senke spenningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå