Gå til innhold

Hva skal man med USB-mus og Claw til XBOX

HFL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt å ha når det blir mer on-line spilling i tida framover. Både DreamCast og PS2 har jo samma muligheten da, mus og sånn. DreamCast har jo tilmed tastatur.

Som sagt, kjekt i FPS. Greit å ha hvis man skal kunne surfe litt rundt med Xbox online også. :smile:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Nettverkskortet i Xbox er til Live-spilling, ikke surfing på internett. Det forundrer meg at NOEN fremdeles ikke har fått med seg det.

Om det kommer modifiseringsprogrammer som gjør det mulig, er en annen sak. TV'en egner seg uansett ikke til å lese små bokstaver som er på nettet. Konsollen er til spill, PC'en kan brukes til surfing og Word.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 19:12, b-duvaland skrev:

Jc-g, det er kjekt med sånne som deg som (tror de) vet alt.

But of course :grin:

Men du skjønner vel du også, at man må reagere når drifteren av denne siden begynner å snakke om at man kan surfe på nettet med Xbox...

Men for all del, BoardkilL kommer som regel med MYE nyttig info, i motsetning til fanboyen Roamer.

[ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-06-30 20:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 21:08, cky skrev:

JC-G, har man en bra TV er alt mulig. Har man en liten overgangsboks, kan man bruke XBox'en på pc-skjermen også.

Vel, jeg har det man kan kalle en bra TV (Loewe Aconda 32"). Men ikke tro at den kan sammenliknes med en 1600 X 1200 UXGA skjerm. Jeg synes i alle fall den er bedre til å lese tekst på. Men så er jeg kresen på bilder også.

Lenke til kommentar

Klart det er mye bedre å spille FPS spill med mus enn med en vanlig kontroller! Synes det er bare fint at mus og claw kommer jeg. Blir en helt annen spillefølelse. Og hvis du synes xbox ligner mer og mer på en pc, så la være å kjøp det da. Er ikke værre enn det! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...