gthaman Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg har kjøpt meg creative inspire 5.1 5300 høytalere. Har audigy lydkort, har nylig oppgradert til winxp. Merkelig nok får jeg ikke lyd i flere enn 2 høytalere. Så jeg prøver ALT, drivere oppdateringer, reinstalleringer, flashing, formatering (faktisk) osv. Så ser jeg litt rundt, og oppdager en feil dersom man kjører winxp,audigy lydkort, hk kr7a raid får man feil slik at kun 2 høytalere gir lyd. Dette skjer imidlertid kun med "gamle" audigy kort. De nye er fixet. Så har jeg da rett på et nytt kort fra komplett/creative?? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 20:47, gthaman skrev: Så har jeg da rett på et nytt kort fra komplett/creative?? Nå er ikke jeg en jurist, men er rimelig sikker på at du ikke kan kreve nytt audigy kort. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Du bør i hvert fall ta kontakt med Komplett og fortelle om problemene dine med det kortet du har. Dersom de er greie kan det hende at du får byttet det i en nyere versjon. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-05-30 20:57 ] Lenke til kommentar
jag Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Du har kjøpt et produkt som i nyere produksjon har blitt rettet på siden det har vært en feil med det. Feilen ligger etter det du sier hos produsent. Tror det øker sjansen for at Komplett vil ta det tilbake og sende deg et nytt, hvis de kan sende det du har nå tilbake til produsenten. Du kan sende mail til Creative også og høre med de: http://no.europe.creative.com/contact/ Har kontakta de sjøl og de svarte raskt og presis på mail. De har oppdatert sida nå og du kan henvende deg på svensk. [ Denne Melding var redigert av: jag på 2002-05-30 21:17 ] Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Takk for alle opplsyninger. Har kontaktet både komplett og creative. Vi får se hva som skjer! Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvis det er mer enn 30 dager siden du kjøpte det, så skal du ta kontakt med Creative. De har egen sluttbrukersupport. Sjekk retur på Kompletts hjemmesider. Der står mail og tlf som du skal bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå