robB Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 og idag 6.des fikk jeg miniski! Er ikke det man får til juleaften da? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 og idag 6.des fikk jeg miniski! Er ikke det man får til juleaften da? Jo, det er det de sier.. Sykt at folk får sånne ting i adventskalenderen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Rawr, fikk en pose med nøtter Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg fikk en muffins Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 I dag fikk jeg et par Sokker.. Igjen.... Lenke til kommentar
friscus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 eg fikk en thunderking som forklarer hvorfor eg fikk en levende måke i går Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Fikk gavekort på lærekjøring ( 6. des) Endret 7. desember 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) sjokoladebiten + at jeg fikk marksommer 1 og 2 på dvd Endret 7. desember 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 I dag fikk jeg donald duck jule-"pocket"/bok ting, får det hvert år i kalenderen Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg fikk Ipod 40 gig. ja ja. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg fikk Ipod 40 gig. Jøss, da lurer jeg virkelig på hva du kommer til å få til Jul! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg fikk Ipod 40 gig. Jøss, da lurer jeg virkelig på hva du kommer til å få til Jul! haha, nei jeg fikk restparten av hva jeg mangla. Så sa folka at det var adventskalenderen min. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg fikk Ipod 40 gig. Jøss, da lurer jeg virkelig på hva du kommer til å få til Jul! haha, nei jeg fikk restparten av hva jeg mangla. Så sa folka at det var adventskalenderen min. Hvem folk sa det? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg fikk Ipod 40 gig. Jøss, da lurer jeg virkelig på hva du kommer til å få til Jul! haha, nei jeg fikk restparten av hva jeg mangla. Så sa folka at det var adventskalenderen min. Hvem folk sa det? kanjse Folka regnes som Foreldre. tror det er et utrykk ofte brukt av Barn/ungdom midt i puberteten som syns Mamma/Mor & Pappa/Far ikke er kult og Hipt nok, så da sier de Folka. bare en teori da.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tenkte det, men det kunne også være at den hadde vært på service / at det hadde vært surr med leveringa fra apple osv.. Alt er mulig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Salte Vepsebol Teite lillebror som tar den gode, rosa... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 og idag 6.des fikk jeg miniski! Er ikke det man får til juleaften da? Ble overraska selv. Fikk et par miniski på julaften for et par år siden, men jeg tror pappa har kastet de..Derfor fikk jeg nye nå.. Selvom mamma sa at i år blir det ikke noe kalender..og ihvertfall ikke noe store greier..Måtte selv komme med forslag, og da ble det forslag som f.eks; 30kr til en kaffe latté, se&hør, sjokolade, dollar osv... jaja, igår 7.des fikk jeg en Elvis julecd.. , og idag 8.desember fikk jeg en nal, av alle ting... Lenke til kommentar
kapteinufattelig Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Melkesjokolade! Og den spiste jeg nå...mm..........litt lenge til middag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå