Q&A Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg har fått meg en artig bærbar scanner som funker helt fint, men det med strømmen er litt irriterende. Jeg må enten velge mellom å ha den koblet til datamaskinen gjennom en usb-kabel, eller å bruke batterier. Og siden målet med kjøpet nettopp var å kunne bruke den på egenhånd, så ser det ut som jeg må bruke batterier. Da blir det lett fire batterier per 70 bilder, og det er litt kjipt. Så, siden den da får strøm gjennom USB-kabelen, så skulle jeg tro at det kanskje finnes et strømadapter med USB-utgang? Sekundært, så har jeg hørt at om man bruker oppladbare batterier, så kan de lades om jeg hjemme kobler scanneren til datamaskinen med batteriene i. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Kan også bruke en sånn. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301549&cks=SER Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg har fått meg en artig bærbar scanner som funker helt fint, men det med strømmen er litt irriterende. Jeg må enten velge mellom å ha den koblet til datamaskinen gjennom en usb-kabel, eller å bruke batterier. Og siden målet med kjøpet nettopp var å kunne bruke den på egenhånd, så ser det ut som jeg må bruke batterier. Da blir det lett fire batterier per 70 bilder, og det er litt kjipt. hvis den funker greit når du har den koblet til usb porten på maskina, hvordan bruker du da skanneren når den ikke er tilkoblet en pc og går på batterier? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Her er det noe muffens. Det var flere poster i denne tråden sist gang jeg sjekket, og ingenting var moderator-materiale så jeg tviler på at det har blitt slettet. Og hvis man ser i trådens tittel, så står det at det er 7 poster og at den siste ble postet av Bobafett, og han finner jeg ikke på denne lista. Finnes det en USB-strømforsyning? Quevaal 7 192 01/12/2004 : 10:09 Siste innlegg av: bobafett Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det har vært en krasj i går natt. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Det har vært en krasj i går natt. OK, jeg regnet nesten med noe slikt, men så ingen tråder om temaet. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Kan også bruke en sånn.http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301549&cks=SER Vel, nå prøvde jeg å koble scanneren via USBen til en annen datamaskin som ikke hadde noe programvare installert. Da var hypotesen at hvis bare scanneren fikk strøm via USBen fra datamaskinen, så ville den virke. Da kom det bare en feilmelding. Ut av det slutter jeg at det heller ikke vil fungere med en HUB. Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det har vært en krasj i går natt. OK, jeg regnet nesten med noe slikt, men så ingen tråder om temaet. Siste offtopic fra meg i dag link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå