Gå til innhold

Ny Pc til 6000 eller brukt til 6000 <?>

petruska

Anbefalte innlegg

Hei jeg gåpr og lurer på å kjøpe Pc til 6000.- blanke kroner... Vet jeg kan få mye bra brukt,men blir velødig usikker,for det kryr jo av manskiner :blush: Stakkars lille meg har så lett for å drite meg ut, kanke dere gutta bøys hjelpe meg litt her ??? Jeg ere en jomfru i nød gutter :innocent: er bare så lei av å ikke ting fungerer, feks får ALDRI til 5,1 lyd ut av Pc-en klarer ikke å restore maskina tilbake for å spare litt tid.....(men åssen det gjøres det må jo gudene vite) og INGEN ANDRE, tror helt ærlig at det er ingen som kan det helt på orntli,vær gang så blir det bare surr hehe *depppisss*

Pc-en må være komplett med skjerm og tasteri og mus. Lite så lite som muliig brukt og jeg kommer og henter den på degen """ Kom med forslag da dere guruer, for dere kan jo ALT bare dere gidder,men har jreg flaks så har jeg maskin om noen dager :) Ta vare på dere selv alle samme håper dere ikke blir sykw som meg, ligger stiv med innfluensen :thumbdown:

kchkyss klapp å klemm den som får det til han får vær med meg hjem (kanskje)

jeg er meget pen og har sansen for gutter som liker litt heawye ting,feks du kan si til læreren din på skolen at det er du som bestemmer da er du *sjeef* hehe jaja samma faan bare jeg får hjelp pliiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiZ ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...