Lurifaksen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg trenger (har lyst på i allefall) et kabinett til denne PC'en Planen var å kjøle CPU og GPU med Zalman Reserator vannkjøling. Krav til kabinettet er derfor: - Alle delene passer, inkludert vannkjøling - Hadde vært fint om det var litt støydempende. Dvs, ikke noen "åpen løsning" (store viftehull etc). - Helst litt mindre enn mitt nåværende chieftech. - Hadde vært fint om det var mulig å få vindu i sidedøren - med mindre totalt ødelegger min visjon om lavt-støyende PC. - Helst inkludert en STILLE PSU - Det gjør ikke noe om designet er bra. (Jeg er imidertid ikke spesielt fan av Lian-Li, til dels på grunn av prisen). Hvis ikke PSU er inkludert - noen som kan anbefale en stillegående PSU på ca 300-350W? (ikke foreslå at jeg skal kjøpe minst 450W - det er ikke nødvendig). Det er ikke nødvendig at kabinettet har god kjøling. Jeg prioriterer utvendig design foran innvendig design for å si det slik... Kabinettet skal for øvrig ikke flyttes, så vekt og slikt trenger ikke tas hensyn til. Endret 30. november 2004 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå