Kenny000 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Noen her som har erfarginger med V-12 Cell Volumizing Technology i sammenheng med styrketrening? Hva er det egentlig? Er dette kreatin eller hva? Virker som om det er en ganske revolusjonerende nyhet. Frister litt å teste det.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er kreatin-transport om jeg ikke tar feil. Altså noe du skal bruke for at kreatinet skal virke ekstra bra. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 tech-nutrition (som jeg ser du også har postet samme innlegg hos ) selger jo en slags guffe som skal hjelpe med å ta opp creatin. De aller fleste har ikke bruk for det, og guffen smaker jævlig. Tror de kaller den 'Creatine-booster'. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ....(som jeg ser du også har postet samme innlegg hos ) .... Har jeg det? Har vært innom siden deres, men kan absolutt ikke huske å ha postet et innlegg der.. Begynte virkelig å lure på om jeg er blitt glsemsk nå.. Har du en direkte-link til siden? Lenke til kommentar
Exilition Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 V12 skal i prinsippet takest alene, det inneholder kreatin fra før. Etter min mening like mye bortkastet penger som kreatin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå