Saftis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ooh, kommer NEC1770NX i kalenderen er det deal on! Edit: Ble julekalenderen brukt som dumpingplass for butikkene i fjor, eller la de ut ettetraktede produkter (IDE-hd er vel ikke akkurat det hotteste, liksom) ? Endret 30. november 2004 av Saftis Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hadde det kommet tilbud på Seagate's 400GB hadde jeg bestilt asap. Men har den kommet ut? EDIT: Denne Endret 30. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 En ting slår iallefall ikke feil hvert eneste år blandt brukerne her , enten er dem blakk eller så er det feil produkt Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 En ting slår iallefall ikke feil hvert eneste år blandt brukerne her , enten er dem blakk eller så er det feil produkt Hehe, du sier noe der... At man aldri lærer... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 En ting slår iallefall ikke feil hvert eneste år blandt brukerne her , enten er dem blakk eller så er det feil produkt Har penger nå jeg, men siden jeg har donert bort den stasjonære maskinen min til søstern er det fint lite jeg faktisk trenger her. Bruker den bærbare i 90% av tiden jeg bruker dataen, og den andre er så up to date at den ikke trenger noe ekstra. Bestilte 200Gb-disk fra Netshop i fjor:) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 har ikke noe plass ledig har 1x80GB og 1x160GB og 1xCDRW og 1xDVD kjipern Lenke til kommentar
UAM Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 3,98 Kr per Gig er uslåelig. Ser ikke bortifra at denne blir kjøpt nei! Har faktisk en ledig plass. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Julekalenderen er tilbake! Enig at dette skulle vært en SATA-disk. Ellers et bra tilbud... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Blant annet så har jo www.amobil.no samt www.akamera.no og julekalender Gamer.no kommer med julekalender, men første "luke" blir nok ikke publisert før ut på morgenen. Vi satser imidlertid på konkurranser fremfor tilbud. En del fine premier der. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 da va julen i gang for meg å mmm Glede seg hehe da venter jeg bare på 19" lcd da håper mange webshopper leser kalenderen i år å gir oss det vi trenger Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Er denne disken noe bra da? Vurderer å kjøpe den for å sette inn i xboxen min Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 To slike kjøpt, god jul MPX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå