Langbein Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg bruker denne ofte siden det er kjekt å se de siste innleggene fra alle kategorier på ett sted. Problemet er at siden fort blir ekstremt stor. Så jeg lurte på om det kunne være en idé å utvide menyen "Vis meldinger fra:" til å innkludere f.eks: - Siste time - Siste 3 timer Kan selvfølgelig være andre tidspunkt, dette var bare forslag. Skulle ikke tro det ville ta lang tid å programmere noe slikt, hvis det er ønske om det da selvsagt. Fordelen er at siden da vil bli mer oversiktlig, gå mye raskere å laste inn og dere vil til syvende og sist spare båndbredde :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 20:28, Langbein skrev:Jeg bruker denne ofte siden det er kjekt å se de siste innleggene fra alle kategorier på ett sted. Problemet er at siden fort blir ekstremt stor.Så jeg lurte på om det kunne være en idé å utvide menyen "Vis meldinger fra:" til å innkludere f.eks:- Siste time- Siste 3 timerKan selvfølgelig være andre tidspunkt, dette var bare forslag. Skulle ikke tro det ville ta lang tid å programmere noe slikt, hvis det er ønske om det da selvsagt.Fordelen er at siden da vil bli mer oversiktlig, gå mye raskere å laste inn og dere vil til syvende og sist spare båndbredde :smile: langbein den iden var ikke dum.Kjetil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Kjetil Lura:pliz ikke quote på noe slikt...blir litt feil å bare ha en liten text på slutten av inlegger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå