Gå til innhold

Forslag til endring av 'siste meldinger'

Anbefalte innlegg

Jeg bruker denne ofte siden det er kjekt å se de siste innleggene fra alle kategorier på ett sted. Problemet er at siden fort blir ekstremt stor.

Så jeg lurte på om det kunne være en idé å utvide menyen "Vis meldinger fra:" til å innkludere f.eks:

- Siste time

- Siste 3 timer

Kan selvfølgelig være andre tidspunkt, dette var bare forslag. Skulle ikke tro det ville ta lang tid å programmere noe slikt, hvis det er ønske om det da selvsagt.

Fordelen er at siden da vil bli mer oversiktlig, gå mye raskere å laste inn og dere vil til syvende og sist spare båndbredde :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-30 20:28, Langbein skrev:

Jeg bruker denne ofte siden det er kjekt å se de siste innleggene fra alle kategorier på ett sted. Problemet er at siden fort blir ekstremt stor.

Så jeg lurte på om det kunne være en idé å utvide menyen "Vis meldinger fra:" til å innkludere f.eks:

- Siste time

- Siste 3 timer

Kan selvfølgelig være andre tidspunkt, dette var bare forslag. Skulle ikke tro det ville ta lang tid å programmere noe slikt, hvis det er ønske om det da selvsagt.

Fordelen er at siden da vil bli mer oversiktlig, gå mye raskere å laste inn og dere vil til syvende og sist spare båndbredde :smile:

langbein den iden var ikke dum.

Kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...