z1Ob Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Som sagt jeg lurer på om det går ann å bruke dette amperemeteret i PCen for eksempel som hdd led?. jeg var og så på den, men det så ut som det bare gikk 1 ledning ut fra ampereneteret. Hvis dette vil virke hvordan skal man koble?(vet posten finnes i casemods, men var ikke noen særlig respons der..) z1Ob Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det gjekk mellom 0 og 60A. Det går kunn nokon mA gjennom hdd led. Kanskje du kan bruka denna Då må du fiksa på den slik at omdådet som den spenner over vert 0-3V (trur eg) Er ikkje sikker på spenninga over hdd led. Har sett andre som har lagd slik hdd indikator, men eg huske ikkje kva dei brukte. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det gjekk mellom 0 og 60A. Det går kunn nokon mA gjennom hdd led.Kanskje du kan bruka denna Då må du fiksa på den slik at omdådet som den spenner over vert 0-3V (trur eg) Er ikkje sikker på spenninga over hdd led. Har sett andre som har lagd slik hdd indikator, men eg huske ikkje kva dei brukte. Ja, vet at det går ann å bruke den voltmåleren, men den koster dobbelt så mye(ikke så mye penger for tia..), men takk for svaret/tipset Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Eg er ikkje nokon ekspert på elektro, så ikkje stol 100% på det eg seie. Men eg trur eg er innpå der......, Eg såg ikkje på prisen Har du sett hos clas ohlson? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Eg er ikkje nokon ekspert på elektro, så ikkje stol 100% på det eg seie. Men eg trur eg er innpå der......, Eg såg ikkje på prisen Har du sett hos clas ohlson? Ganske sikker på at det vil funke med det viltmeteret ja.. nei, har ikke vært på claser'n, men vil tro det er dyrere hvis de i det hele tatt har det da , supert med folk som svarer hele døgnet z1Ob Endret 1. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå