Gå til innhold

Trenger hjelp på et 9800pro til poworcolor

prixmyo

Anbefalte innlegg

Har t 9800pro fra poworcolor!!

det som skjer ar at spill alle slags untatt 3dmissions i windows!! :p

har gjort alt som en trur en kan gjøra som å skifte drivere sjekke klockinga nope ikke rukket og gjort det enda!

Grunen at jeg er pissed off er at når jeg kjøpte det var det jo driit bra og at det fortsat er det...

Lånte det derimot til en venn av meg som kjører half - life 2 og source oga andre spill glatt og han bruker drivern som fulgte med!

Kjøpte meg et msi k7n2 delta ilsr2 Amd Athloon xp 2500 barton og twinmos 512 ram

men seff så krasja alt seg

msi kortet restarta seg automatiskt etter en stor,og grunndig sjekk på kortet så jeg at den Fancy grillen på chipsett coolern var blitt bøyd ned og gjorde da at vifta ikke snurra bare stod stille,,etter det og en masse Banning en masse testing med andre ting, bestemmte jeg meg for å kjøpe et nytt hoved kort

asus a7v880 bare for å sleppe problemer men neida det funker fortsatt ikke med radeon kortet så nå sitter jeg med et lånt geforce4 ti 4800 av min onkel takker så meget , :roll:

som nesten alt går glat på!

skulle gjerne ha sjekket tempen på det noen tips!!??

skal prøve nå igjen til helga og se om msi kortet fyrer opp igjen!

ja har også spurt om koplett kunne sjekke grunnet mangel på utstyr som cpu litt extra stash men neida,, sender ny mail i morra orker ikke mere stuuk

(akk for lånet av bildet? Håper ikke det gjør no Hw)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

det som skjer ar at spill alle slags untatt 3dmissions i windows!!

Det er et spill som heter 3dmars misions ellr no

Også det pinball og kabal og den shiten! henger seg ikke

og alle spill Henger/ krasjer!!!!!

Må kikke over det jeg har skrivd jeg altså

Men har lyst til å spille de STORE spilla men de bare krasjer også henger pcen seg

:hrm:

Lenke til kommentar
det som skjer ar at spill alle slags untatt 3dmissions i windows!!

har altså etter kvalitetssikting kommet frem til at det er dette han vil si =

Jeg får ikke til spillet 3Dmissions i windows. Har lyst til å spille de nyere/flotte spillene (type 3D First person shooter) . Tror det er problem med grafik kortet mitt som er et radeon 9800pro av Powercolor.

blablabla.

løsning? : sjekk om viften på grafikk kortet ditt går. HA kabinettet åpent for å skjekke dette. ellers så kan det være spillet som ikke er i orden.

jeg har ihvertfall ikke hørt om noe 3DMissions spill. kan være noe dårlige greier med directx7 grafikk, ergo problemer med radeon og ditt systems nyere directx9.

prøv med et nyere spill.

Endret av Kingy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...