ilpostino Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt nye controllere til xBox som er på størelse med de som følger med når en kjøper denne vidundermaskinen? Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 tror det ligger noen på qxl... men de nye er mye bedre da.. har alltid spilt med de gamle hos kamerater, men kjøpte egen box i går og fikk sånn liten med..mye bedre .. men men .. såg hvertfall noen på qxl for noen dager siden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 med "liten" mene du da controller s? spillt med den et par ganger og den høyre tommel-tasten har vært speilvendt i forhold til det jeg har vært vandt til på den originale kontrolleren.. er det noe som kan justeres eventuelt? Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 det er "S" ja.. vet ikkje helt ka du mener med speilvendt men den ser hvertfall sånn som det her ut: Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vet noen om det er mulig å få kjøpt den siste delen, til original kontrollene, noenplass? I xboxen til mine brødre, er det oppstått rust. ;å det kjøpes helt nye kontrollere? Billige plasser på nett, eller i stavanger området, å få tak i det. Trenger ikke å være originalt. Med prisene microsoft kjører på original kontrollerne, kan man liksågodt spare opp til datamaskin i amd643000+ x800 klassen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 slike kabler fulgte med da jeg kjøpte advanced scart-cable hos EB-Games på byporten i Oslo... med andre ord finnes dette.. vet ikke hvor du får tak i dettei stavanger-området.. men du kan jo kontakte EB-Games i Oslo hvis duikke finner noe der du bor.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 forhørte meg litt i en spillsjappe.. det viser seg at de store controllerne ikke produseres lenger..... så må nok satse på noen hos qxl eller lignende for å få tak i en slik Lenke til kommentar
Killi Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har en gammel stor type. Men er interssert i en ny S type? noen som vil bytte. Kontrollen er nesten ikke brukt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har en gammel stor type. Men er interssert i en ny S type? noen som vil bytte.Kontrollen er nesten ikke brukt. jeg er interisert i den nye typen. bor du i oslo? hvis ikke kunne jeg sendt deg penger for den store tilsvarende det en controller s kostet feks... bor du i oslo kunne vi møtes for bytte eventuelt... Lenke til kommentar
boomstiCk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hvorfor drive å forhandle her på nettet når du bare kan stikke innom spiderman hvis du bor i oslo ? Kjøpte mine s-kontroller der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 hvorfor drive å forhandle her på nettet når du bare kan stikke innom spiderman hvis du bor i oslo ? Kjøpte mine s-kontroller der. forhandler her på nettet fordi jeg er interisert i den store, gamle typen og ikke controller s... og den store, gamle typen finnes ikke i noen spillbutikker... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En kamerat av meg hadde en slik grønn en med gummi på håndtakene,men den var liten da. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 jeg har en stor som nesten ikke er brukt og vil bytte den i en liten, og jeg bor i oslo. si fra hvis du vil bytte Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kjøp orginale kontroller, de Joytech kontrollene og de andre fake greiene holder kansje en uke hvist du er heldig...... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nice, 40 innlegg HSFBiOhAzArD! Gratulerer! Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Heh.. jojo takk skal du ha.... Lenke til kommentar
Snillfisk Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har 4kontroller, 1logitech fra elkjøp, 2originale og en powerpad fra chlas ohlson. Liker den sistnevnte best jeg. ingen problemer Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis noen fortsatt er interessert i en stor Xbox original kontroller, så send meg en pm. Har en jeg gjerne bytter i en Controller S. Holder til i Trondheim, men skal befinne meg på østlandet i jula. Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 hvis noen vil ha stor kontroll så send pm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå