Alex_2xA Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har en kamerat som ier han har NVIDA RIVA TNT2 MODEL 64 skjermkort, og han lurer på om dette holder for å kunne spille WoW, siden jeg ikke er sikker på dette kortet så spør jeg her; kan han spille WoW med dette kortet? (Resten av pcn er grei nok) Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg har en kamerat som ier han har NVIDA RIVA TNT2 MODEL 64 skjermkort, og han lurer på om dette holder for å kunne spille WoW, siden jeg ikke er sikker på dette kortet så spør jeg her; kan han spille WoW med dette kortet? (Resten av pcn er grei nok) world of warcraft? er det det du mener? jeg kjøpte en gang et tnt2 m64 for 4-5 år siden... og måtte oppgradere til radeon 9000 for og greier drive gta3 når det kom så vet ikke om det blit så bra nei men det går jo ann og prøve da Endret 30. november 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har en kamerat som ier han har NVIDA RIVA TNT2 MODEL 64 skjermkort, og han lurer på om dette holder for å kunne spille WoW, siden jeg ikke er sikker på dette kortet så spør jeg her; kan han spille WoW med dette kortet? (Resten av pcn er grei nok) world of warcraft? er det det du mener? jeg kjøpte en gang et tnt2 m64 for 4-5 år siden... og måtte oppgradere til radeon 9000 for og greier drive gta3 når det kom så vet ikke om det blit så bra nei men det går jo ann og prøve da ok. Det var World of Warcraft jeg mente. Han har en litt eldre pc, men var litt usikker på om den var "up tp spec" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det skjermkortet drar vel heller lite av dagens spill. Har en P3 800MHz med et slikt kort her. Siste spillet som ble spilt på den var vel Red Faction. Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har en kamerat som ier han har NVIDA RIVA TNT2 MODEL 64 skjermkort, og han lurer på om dette holder for å kunne spille WoW, siden jeg ikke er sikker på dette kortet så spør jeg her; kan han spille WoW med dette kortet? (Resten av pcn er grei nok) world of warcraft? er det det du mener? jeg kjøpte en gang et tnt2 m64 for 4-5 år siden... og måtte oppgradere til radeon 9000 for og greier drive gta3 når det kom så vet ikke om det blit så bra nei men det går jo ann og prøve da ok. Det var World of Warcraft jeg mente. Han har en litt eldre pc, men var litt usikker på om den var "up tp spec" da er det nok litt tvilsomt at det går så veldi bra ja... Men som sakt... det er jo verdt et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå