Gå til innhold

NVIDA RIVA TNT2 MODEL 64

Alex_2xA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en kamerat som ier han har NVIDA RIVA TNT2 MODEL 64 skjermkort, og han lurer på om dette holder for å kunne spille WoW, siden jeg ikke er sikker på dette kortet så spør jeg her; kan han spille WoW med dette kortet? (Resten av pcn er grei nok)

world of warcraft? er det det du mener? jeg kjøpte en gang et tnt2 m64 for 4-5 år siden... og måtte oppgradere til radeon 9000 for og greier drive gta3 når det kom så vet ikke om det blit så bra nei :ermm: men det går jo ann og prøve da ;)

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
Jeg har en kamerat som ier han har NVIDA RIVA TNT2 MODEL 64 skjermkort, og han lurer på om dette holder for å kunne spille WoW, siden jeg ikke er sikker på dette kortet så spør jeg her; kan han spille WoW med dette kortet? (Resten av pcn er grei nok)

world of warcraft? er det det du mener? jeg kjøpte en gang et tnt2 m64 for 4-5 år siden... og måtte oppgradere til radeon 9000 for og greier drive gta3 når det kom så vet ikke om det blit så bra nei :ermm: men det går jo ann og prøve da ;)

ok. Det var World of Warcraft jeg mente. Han har en litt eldre pc, men var litt usikker på om den var "up tp spec" :)

Lenke til kommentar

ok. Det var World of Warcraft jeg mente. Han har en litt eldre pc, men var litt usikker på om den var "up tp spec" :)

da er det nok litt tvilsomt at det går så veldi bra ja... Men som sakt... det er jo verdt et forsøk :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...