Gå til innhold

Råfett kabinett!

Anbefalte innlegg

Neon Light Miditower ATX 350W (AMD OK)

46_1c.jpg

Ser det til 806,- NOK på www.databutikken.com/no. Og synes det ser mistenkeli billig ut, for kabinettet er jo råstilig! (min mening iallfall)

Men det står bare AMD OK, ikke P4. Men på http://www.colorcase.se så står det at det passer til ALLE ATX HK's. Dvs? At det også passer til P4?

Og ELLE sine kabinetter ser også ganske stilige ut. Er de også gode?

Er dettte off-topic? Fann ikke en bedre plass å plassere dette spørsmålet. Egner seg vel siden det er kanskje dere som har peiling på "case's".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-30 20:10, Squeegie skrev:

Neon Light Miditower ATX 350W (AMD OK)

Sier som Xell, det ser ut som et høyt microanlegg. Liker det ikke jeg, men smaken er som baken...(hva pokker mener man med det uttrykket?)

Quote:

Ser det til 806,- NOK på
. Og synes det ser mistenkeli billig ut, for kabinettet er jo råstilig! (min mening iallfall)

Har du noen gang hatt Aashima? Vel dette er omtrent like dårlig(imho).

Quote:

Men det står bare AMD OK, ikke P4.
Men på
så står det at det passer til ALLE ATX HK's. Dvs? At det også passer til P4?

Det er ikke noe problem med P4 hovedkort og P4 CPU i den kassa.

Quote:

Og ELLE sine kabinetter ser også ganske stilige ut. Er de også gode?

Nei, de er ikke gode. De er billig møkk.

Quote:

Er dettte off-topic? Fann ikke en bedre plass å plassere dette spørsmålet. Egner seg vel siden det er kanskje dere som har peiling på "case's".

Beste kategori er nok hardware/annet om data

Det skal liksom være en kategori om å modde kasser, ikke kjøpe ferdig juletre kabinett :wink: Forståelig at det ikke er helt klart hvor det skal postes da.

-BBcode har en quote tag. Bruk den!

-Quote kun det som er relevant

-Ikke quote quota tekst

-Om quoting(usenet)

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-30 20:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 20:42, zuperMensch skrev:

Den er delt :smile:

thx :smile:

Quote:

Den 2002-05-30 20:50, Squeegie skrev:

Hvorfor er de "billig møkk"?

(liker billig tho)

Begrunning?

Det er flere skarpe kanter i dem, de lager resonans fra vifter, de virker ustå(dvs ramma virker ikke solid) og løsningene mht disker, vifter osv er ikke gode nok.

Lenke til kommentar

Jeg er har faktiskt byggd en maskin med den kassa. Det jeg vil si er at det er veldig bra kjøling i den i forhold til prisen, men fronten er "plastic-fantastic" til tusen. Jeg vil si at den tåler mye (mye mer en en Vapochill fronten). Hvis jeg skulle valgt den kassa ville jeg først lakka fronten så den ble ensfarga og det armbåndsuret fra 1982 er en lett leselig temp måler (så lenge det ikke er mørkt) med en turbo knapp (som på 386'en til bestefar) som du bruker til å stille hastigheten på de to 80mm viftene som er i kabinettet.

Jeg vil avslutte med å si at jeg ikke liker Chieftec og ville ikke kjøpt det for en femtiøring.

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg vil avslutte med å si at jeg ikke liker Chieftec og ville ikke kjøpt det for en femtiøring.

Hvorfor det da? Jeg digger de kabinettene fordi de er blandt de mest praktiske og ryddige kabinettene i verden. Noen negative ting er tyngden og det at alle har det. Det er ikke verdens beste kabinett og modde, men har muligheter :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...