Papillon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Nå har jeg laget min første hjemmeside fra bunn av og trenger tilbakemeldinger på denne. Konstruktiv kritikk er flott http://home.broadpark.no/~amid/asgeir/index.htm Det oppstod dog et problem i Opera nettleseren, som kan være følger av for dårlig håntering av siden i en webwriter. Jeg legger her ved bilder av hvordan siden ser ut i Explorer og Opera. Det jeg vil ha bort, er rammene vist på det ene bildet. Hva er tagen for disse og hvordan fjerner jeg den slik at siden blir kompetent for alle nettlesere? Riktig Feil På forhånd takk Endret 30. november 2004 av Papillon Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 <meta name="Generator" content="Stone's WebWriter 4"> Dette er ikke bra. Ingenting er som selvskrevet HTML-kode, og det er nettopp det at du har latt et program ta seg av kodingen av websiden din som gjør at den ser feil ut i opera. www.htmldog.com www.w3schools.com ... og når du har lært deg skikkelig webkoding: Kast tabellane! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Okey, driver å lærer meg koding nå. Ble designmessig fornøyd med denne siden, men mulig jeg må gjøre som du sier, starte på scratch. Hvis noen ser hva i HTML-dokumentet som utgjør denne feilen i Opera, hadde det vært fint med tilbakemelding på det. Lokaltog: Vi to går på samme skole. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En ting som er helt "forferdelig" er at linkene (i menyen) forsvinner når man holder pekeren over dem. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Legg til litt tekst også, da blir det litt lettere å se helheten. Virker litt grå for øyeblikket.. Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Feilen ligger i at du bruker en tabell med ramme, ta bort ramma. <table border="1" ...> til <table border="0" ...> Egentlig burde du droppe hele tabellen, droppe den gamle html-koden og heller bruke div's og CSS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå