Gå til innhold

Hvilke konsollspill ser dere frem til?

kaaasen

Anbefalte innlegg

Sitter her og ser på The Rock og ser på release-lister. Kom akkurat til å tenke på hvilke spill jeg ser mest frem til i tiden som kommer. Her er min liste (Nå har jeg alle de tre "viktige" konsollene, så jeg ser frem til noen spill på hver. :)

Xbox

- American McGee's Oz

- Black & White: Next Generation

- Midnight Club 3

- StarCraft: Ghost

- B.C.

- The Movies

GameCube

- Dexter's Laboratory (?)

- Amazing Island

- Mario 128 (?)

Playstation 2

- FIFA Street

- Gran Turismo 4

- Kingdom Hearts 2

Begrunnelse

Av Xbox-spillene er det mange favoritter. American McGee's Oz er forhåpentligvis en god tolkning av den originale historien - akkurat som American McGee's Alice var. Black & White er Black & White... Midnight Club 3 har potensiale, og jeg håper den tar opp konkurransen med NFSU2. StarCraft:Ghost er etterlengtet, og jeg håper virkelig det innfrir også. B.C. er jo utsatt på ubestemt tid, men jeg lever i håpet. The Movies med Peter M. kommer også forhåpentligvis til å bli en slager.

GameCube-spillene er det værre med. Det er ingen virkelige favoritter, men Mario klarer kanskje å overraske igjen? Dexter er jo egentlig en håpløs tegneserie på Cartoon Network, hvertfall når den er dubbet til svensk. Amazing Island ser rett og slett bare spennende ut.

Playstation 2 har mye å by på i 2005. FIFA Street virker spennende, Gran Turismo er enda mer spennende. Denne er en sikker slager. Kingdom Hearts 2 kan bli et godt rollespill - så lenge det følger oppskriften til eneren.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PlayStation 2

-Metal Gear Solid 3

-Gran Turismo 4

-Kingdom Hearts 2

-Final Fantasy XII

Har ikke Xbox og GameCube så ser ikke sånn sett frem til noen spesielle spill der. Måtte kanskje være det neste Zelda-spillet da, som jeg har en følelse av KAN bli min grunn til å kjøpte GC (spesielt dersom prisen på konsollen daler ytterligere) ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Du kan jo like gjerne sette StarCraft Ghost på GC eller PS2, det kommer jo tross alt til alle 3.

Klart jeg kan det, men det er Xbox jeg kommer å skaffe meg det til, så derfor lar jeg det stå som det gjør.

Er endel poster som ble borte her etter crashen i går ja. Synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...