Hilmo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Går det ann å kjøre en DivX film på en Fujitsu Siemens Pocket LOOX 720. Har minnekort på en 1 Gb så plass e de nåkk av. Å kordan e de å lægg inn programma på en sånn PDA? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Smartmovie. Bruker Xvid. Koster ca. 160,- Codecet er open-source, og man kan bruke en hvilken som helst converter, men jeg har ikke sett noen freeware avi-spiller ennå. PDA-forumet ligger forøvrig her. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Beklager, men "Bærbare datamaskiner" er ikke "Håndholdte/PDA". Selv om visse er på deres størrelsesorden. Jeg tar og flytter denne, jeg. Mvh ponke - moderator Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Betaplayer funker bra. Den er også gratis. Betaplayer Bruker Pocket divx encoder for å konvertere. Pocket Divx encoder Funker strålende å spille fra minnekort. Det funker desverre bare nesten å spille over wlan. Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) jeg bruker også betaplayer på min axim x30h, den anbefales! freeware er digg! jeg bruker sider som http://www.freewareppc.com/ når jeg leter etter gratis programmer til aximen.. Endret 3. desember 2004 av nestenbest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå