Old_Crow Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei. Vifta på prosessoren min har begynt å bråke noe så innsti hæl....!! Har surra litt rundt på nettet etter vifter, men er litt usikker på om disse passer til den kjøleribba som sitter på osv..... Den som nå sitter på er en standard Intel vifte, med kjøleribbe under. Er på utkikk etter en bra kjøleløsning, mde ikke alt for mye støy, selv om det skal sies at det kansje skal noe til for å overdøve mr.Gainward`s doble vifter...... Alle tips mottas med takk. Maskin specs: Cpu: Intel P4 Northwood 3,06 Ghz @ 3,4 Ghz HK: MSI 845PE Max3 Systemdisk : 36,7 GB Raptor RAM: Apacer Tech 1024 Mb PC2700 DDR SDRAM Skjermkort: Gainward Geforce 6800 GT Ultra/2400 @ ultra speed Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis du har Socket 478 så fåreslår jeg denne. Da kjøper du bare med en stillegående vifte hvis du skal ha det. Hvis du har LGA775 så må du nesten ha denne. Der følger det med en stillegående vifte Lenke til kommentar
Old_Crow Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Har aldri skifta noe annet enn hd og diverse kort i pc`en før, så jeg er litt usikker på dette omkring kjølere..... er det en standard for festemetode osv????? Den jeg har nå, er det en grå plastarm på 2 av sidene som låser kjøleren, vil de fleste passe til denne, eller må jeg nappe ut hovedkortet og mekke nye fester?? Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Ville brukt denne Der følger det med kjøler og den går på 3.800 rpm ca. og jeg hører den ikke om jeg skrur av alt utenom harddiskene I PC'en, (Og harddiskene bråker ikke mye). Men klart, den tar 3.06 tror jeg men spørs hva du har PS: CPU'en min ligger rundt 28 grader når jeg ikke spiller eller noe, og har ølitt lite kabinett Hvis du vil se hvordan kabinettet mitt ser ut, kan du se det i Bilde nedenfor denne tråden Endret 7. desember 2004 av CryptoN Lenke til kommentar
Old_Crow Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Hei. Har 3,06 jeg, så den vifta skulle vel greie den. Men står jo aldri noe sted om festinga? Passer alle til samme, eller følger det med eget til ver enkelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå