anon12234 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 halla, skal ha en bærbar pc når jeg begynner på universitetet. ossn type egner seg til å skrive på?, Mac eller PC? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tja, begge har tastatur som tillater inntasting av alle nødvendige tegn, så jeg tror det er ganske så uavgjort om det er det eneste kriteriet ditt. Kom igjen, litt mer presis klarer du å være... Mvh ponke Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, en skrivemaskin kanskje Siden du skal omtrent bare bruke den til tekstbehandling, trenger du ikke å kreve allverdens av den. Derfor er det lettere å finne en pc som er rimelig..... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ok, skal ta et skudd i blinde. Dine krav er... (selvsagt ville gjettinger egentlig): Stille Greit tastatur Liten og portabel Billig, under 10 000 NOK og nedover Lang batteritid Jeg anbefaler: iBook S5200N iBooken tilfredstiller i alle fall alle krav ganske bra. Mvh ponke Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis du vil være normal kjøper du en snop liten asus sak hvis du vil være kul og annereldes går du for mac Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Gå for mac og ikke se deg tilbake! Jeg kjøpte en 12" ibook i høst og er kjempefornøyd. Til det du skal bruke den til egner den seg perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå