Steina Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg har et Ati Radeon 9800 PRO, men i det siste har jeg så å si fått bare bug i alle spillene mine. f.eks. på Serious Sam - The Second Encounter (bare på multiplayer faktisk) True Crime - Streets of LA Doom 3 (tilogmed demo'en) Tilogmed Half-Life\ CounterStrike (v1.6) Tru Crime: Det som oppstår er at etter en liten stund, begynner det å poppe opp masse farger, og vegger Serious Sam: Masse farger på himmelsen der også, som om piksler i enkelste områder plutselig klikker. Doom 3: Hvite, og røde prikker overalt. nesten som masse laserpekere. CounterStrike: Der oppdaget jeg bare at skuddhullene ble veldig fargerike. Skjermkortdriverne er godt oppdaterte, det samme er resten på maskinen min. Min teori er at skjermkortet går varmt med en gang, men jeg har ikke stort peiling på temperaturer og slikt. Viften går ja foresten. Er det mulig å måle temperaturen på skjemkortet med noe prog e.l? Endret 30. november 2004 av steina Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 har du overklokket skjerm kortet ditt? høres ut som det er artifacts du opplever! hvis du har klokket klokk litt ned og prøv igjen. artifacts kommer ofte når kortet blir varmt, noe det blir når du spiller grafikk krevende spill Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Prøv å underklokke skjermkortet, og se om problemet vedvarer. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Nei, jeg har ikke klokket skjemkortet. Men jeg har jo fortsatt garanti på det hos komplett da (håper jeg), så kanskje jeg skal få byttet det? Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 sats på garanti,, kjedelig å underklokke ett kort da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 m'm. De på komplett er ikke sure nei? Er så lei av sure folk på telefon, som f.eks. Telenor Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Sjekk om det er støv i vifta... Har vært borti noe lignende. Da roterte vifta men den lagde bare en grøt av støv Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det er ikke problemet nei Men vil dere se screenshot av doom 3 bug'en se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294462&hl= Jeg har to Geforce4 64mb et Geforce FX 5200 254mb og Ati'n. Tror jeg begynner å bruke Geforce4 igjen. Eneste jeg ikke har hatt problemer med. De billigste fungerer best tydeligvis. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvilken produsent haru?? Har selv et 9800pro fra poworcolor!! det som skjer ar at spill alle slags untatt 3dmissions i windows!! har gjort alt som en trur en kan gjøra som å skifte drivere sjekke klockinga nope ikke rukket og gjort det enda! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 det som skjer ar at spill alle slags untatt 3dmissions i windows!! Den kommentaren tror jeg mangler ett ord eller to Alle spill gjør hva for noe? Og hva mener du untatt 3dmissions i windows? Hva er 3dmissions i windows for noe? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Slike artifacts får jeg når kortet mitt er klokket for mye, eller kjølingen ikke gjør jobben sin (Henger ikke godt nok på, for lite kjølepasta, viften går ikke, vannpumpe har stoppet opp o.l) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jepp.. symptomene er helt klare i retning av overklokking/varme.. eller "stekt"/ødelagt kort.. f.eks. pga. for høy AGP-volt eller helst.. klokking av HK uten AGP/PCI-lock. Men trådstarter har jo en Dell.. så man kan vel utelukke det siste.. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) det som skjer ar at spill alle slags untatt 3dmissions i windows!! Det er et spill som heter 3dmars misions ellr no Også det pinball og kabal og den shiten! henger seg ikke og alle spill Henger/ krasjer!!!!! My kikke over det jeg har skrivd jeg altså Endret 3. desember 2004 av prixmyo Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Det var vist en del støv i viften likevel. Fikk fjernet det og har ikke merket mer tull enda nei, men så har jeg ikke spillt så my enda.. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har sjøl radeon 9800 pro og ikkje noke problem...har spelt cs i snart et halvt år og ikke noe som helst har skjedd...har ikkje testa doom 3 enda på maskina...maskina er a helt nye også=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå