The Terminator Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vet ikke hvilke av disse jeg skal gå for....! Hvor mye trenger man egentlig 2,2x zoom (på A400 mot ingen zoom på Sony) i forhold til ingen?? Andre + ellr -?? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvor mye trenger man egentlig 2,2x zoom (på A400 mot ingen zoom på Sony) i forhold til ingen?? Gå for Canonen, jo mer optisk zoom jo bedre. Det gjør det mye lettere å ta bilder som ser bra ut. Etter min mening er nok 2X optisk zoom litt lite. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skal ønske meg P43 i julegave,det er lite,kompakt,oppladbare batterier,billig,mange megapixel og meget bra bilder. Onkel har forgjengeren DSC-P32 å han er kjempe fornøyd med sitt kamera,veldig brae bilder tar det,men forgjengeren tar ikke bedre bilder en etterkommeren,eller?? Men det var en fotoexpert som sa at A400 var et kamera som passet til feriekamera,helt okey kamera sikkert.Men jeg vurderte A400 før,men jeg slo det i fra meg. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kun digital zoom er og blir et stort handicap, Sony P43 er jo mye mindre enn Canon A400, og i den prisklassen så tviler jeg på at optikken i P43 er så godt som på A400. Jeg har A400, og har bare testet dette, men jeg er meget fornøyd med det hvertfall med tanke på prisen jeg gav for det Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 personlig synes jeg ikke 2.2 zoom er verdt det. andre fordeler med sony-cameraet er design og astørrelse pluss at du ikke trenger drivere. Hadde tidligere et p72, som jeg var godt fornøyd med, god bildekvalitet! problemet med p43 er imidlertid at minnekortene er vesentlig dyrere enn for a400. Om du skal kjøpe ms-pro (anbefales, rask lagring/overføring og meget bra filmkvalitet!) så koster dette mye mer enn sd eller cf som canon bruker... Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 pluss at du ikke trenger drivere. Trenger ikke noen drivere til Canon A400, fulgte hvertfall ikke med noen drivercd, og jeg måtte ikke laste ned noen drivere for å bruke kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå