Lars73 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hei Har problemer med å åpne diverse linker på nettsider. Problemet er tilstede både i Opera, Firefox og IE.. Her er et eksempel på en side hvor jeg ikke får opp bildene i stor versjon når jeg trykker på dem: http://www.finn.no/finn/realestate/viewpic...041981.jpg&alt= Når jeg trykker skjer det ingenting. Noen som har en ide om hva som er feil. Blir ikke klok på dette her... Endret 30. november 2004 av Lars73 Lenke til kommentar
akh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bildene der er styrt av javascript. Har du noe som blokkerer det? Brannvegg eller lignende? (i opera sjekk også at javascript er enabled (F12)) Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Prøvde nå å skru av både firewall og norman virus control. Har fortsatt samme problem. Rart det der. Har aldri vært borte i lignende problem... Lenke til kommentar
akh Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har du en eller annen popupblokker da? Kan være det isåfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå