anders888 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har en bærbar data og jeg har kjøpt meg nye 5.1 høytalere. Men jeg har bare 2 innganger (høytaler og mic) Finnes det noen adaptere eller lignene for at jeg skal kunne bruke de på den bærbare? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 vet ikke åssen det er med 5.1 , men med 2.1 (stereoannlegg) kjøper du bare en Y-kabel med minjack i den ene enden og to phono-plugger i den andre. Minijacken tar du inn i headsett inngangen og de to andre stapper du i AUX-in på forsterkeren. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Har funnet dette http://komplett.no/k/ki.asp?sku=120910&cks=PRL men det blir litt i det dyrestelaget siden høytalerene kostet 600. er det ingen andre løsninger? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 er det ikke 5 høytalerutganger fra subwooferen/forsterkeren? isåfall trenger du bare en kabel Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 alle høytaleren går inn i subwooferen men det går tre kabler fra subwooferen (en grønn, svart og oransje) og jeg har bare en lyd inn gang på pcen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 oki....du må nok ha lydkort med 5.1 støtte. f.eks det du linket til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå