Winydancer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei! Vurderer å skaffe meg ett nytt karbinett til jul eller rett etter Eg har på en måte bestemt meg å bestille fra microplex siden eg har konto der osv.! eg har tenkt på ett av desse 2: nr. 1 som er ett Sunbeam Samurai, sort. eller: nr. 2 som er Raidmax Mirage 278 sølv og til slutt: nr. 3 som er Raidmax Scorpio 668, sort. det siste koster en ein go del meir enn dei andre.. men nåken som har erfaringer eller noke me ett av desse? Mvh Jan Fredrik Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 du vil altså ha noe sånt som kabinett du ja... hehe... vil bare si deg at når du har hatt ett av de et par måneder så vil du ha nytt.. garantert... hehe... jaja... Det mirage kabinettet blir veldig trangt inne etterhvert, så hvis du liker å ha litt god plass så velger du ikke det... de to andre veit jeg ikke,,, bare at de ser helt jævelige ut etter min mening.. men det er meg ikke sant Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hvis valget står mellom de tre ville jeg gått for mirage.. de andre ser jo helt forferdelig ut... ville i grunn ikke valgt noen av dem, men som sagt, hvis det gjaldt liv&død ville jeg gått for mirage.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 sett bortifra utseende ville jeg valgt nr.3 - scorpio, tror det er mest kvalitet av de der tre.. men skulle jeg brukt en tusning på et kabinett ville jeg nok valgt noe mer stilfullt. men det er nå bare min smak.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ikke bli skuffet, men nr. 2 var minst stygg ... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 du vil altså ha noe sånt som kabinett du ja... hehe... vil bare si deg at når du har hatt ett av de et par måneder så vil du ha nytt.. garantert... hehe... jaja... Det mirage kabinettet blir veldig trangt inne etterhvert, så hvis du liker å ha litt god plass så velger du ikke det... de to andre veit jeg ikke,,, bare at de ser helt jævelige ut etter min mening.. men det er meg ikke sant hehe k Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 hehe, mange "posetive" tebake meldinga men det drit eg i går vell for nr. 2, når tida kjem! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har Nummer 3. der jeg. Er veldig fornøyd med det. Er som et Chieftech bare litt mindre kvalitet . Er god plass i det. Hadde jeg verdt deg så hadde jeg tatt det. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ville valgt nummer 3. Skal være bedre kvalititet enn de andre etter det jeg har hørt og lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå